Existens
Hey Maggan!
Du som brukar vara så bitsk annars! Men nu fegar du och har ingen åsikt om något.. Eller är det så att inte hänger med? Som vanligt?
Hörru Sviskon varför låtsas du vara intresserad av mina åsikter?
Sviskon.Hej på dig.Har inte sett dig förut..Välkommen--Det var ett konstigt inlägg du har gjort.
Vill du vara snäl o formulera dig ,så även jag kan svara.Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.
Sviskon!!Varför är inte din sajt aktiverad? Lena.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Den som är våldsamt intresserad av min åsikt i frågan kan läsa den här. Se inlägg #37

Personligen tycker jag att du Maggan gjorde helt rätt i tråden om Existens vara eller inte vara. Att ägna sig åt att häva ur sig sin egen ilska genom personliga åsikter om andra människor är så destruktivt och onödigt.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

#5 Men att säga vad man tycker behöver ju inte innebära att man vräker ur sig destruktivitet…
Strävan att vara andlig och god ska väl inte vara jämnställd med att inte kunna ha en åsikt och vara ett vandrande neutrum…
Dessutom får du förlåta Sviskon… Han är inte så brutal som han låter här ovan… Han har ett gott hjärta…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."

#6 Inte alls
men när man använder sin ilska till angrepp på personer så är det destruktivt.
Att diskutera sak är en sak… men att öppet diskutera en privatpersons handlande, enligt en tredje part är inte okej som jag ser det… om det inte gäller Fredrik Reinfeldt förstås

Om det var till mig du skrev om Sviskon så kan jag bara utgå från det Sviskon uttrycker, det är den bild h*n ger mig och ingen annan.
Om man använder sin ilska genom att angripa en person på flera olika sajter samtidigt så försätter man den personen i ett läge där vederborande inte orkar försvara sig ens om hen skulle vilja.
Tänk själv att bli tvingad att försvara sig på en mängd sajter samtidigt?!
Fy fyn vicken dålig stil alltså! 

Det var precis vad jag menade.
Jag tycker inte man gör det på någon enda sajt, personliga åsikter om personliga handlingar hör inte hemma i ett öppet diskussionsforum oavsett vem eller vad det gäller.