Mat
Jag älskar mat och min älsklingsmat är kyckling i alla varianter vad är din?
Skaldjur, men här är det både svårt att få tag i och dyrt. De blir mest när Göreborgarn kommer med sin stora långtradare. Men är man bortskämd fårman ju stå ut med det.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Min favoritmat är fisk på alla möjliga sätt!
Jag har svårt att bestämma mig för vad som är min favorit mat. Hur jag än vänder på frågan så blir det, kan inte. Jag är humörsmänniska vad det gäller mat. Genom gående är att det ska vara bra tillagat.
Jag älskar fisk och skaldjur, bästa som finns.

Min favvo är grillat i trädgården, grillade majskolvar, grillad halloumi, grönsaksspett, riktiga korvar från köttaffären, en annan favorit är färska rödbetor me chevre och pinjenötter.
Tror minsann jag är hungrig…

Allt utom bruna bönor… 
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Sällskapet !
eftersom jag är vegetarian så menar jag de runt bordet,inte på (det kan vara som efterätt..)*hihi*
Det roliga är att laga maten,gärna tillsammans några stycken för att sedan bjuda till bords,då får det gärna vara kryddigt o vackra färger, mat är mer än vad man äter,ögonen o andra sinnen ska få sitt *ler*
oki,ibland blir det mer vardagligt,men det frågades nu efter älsklingsmaten.
penke
Hemlagad rotmos och fläsklägg eller köttkorv mums.
Grönsaker i alla dess former
Gammal hederlig bonde-husmanskost, med så mycket egenodlat som möjligt. Plus viltkött i alla dess former.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Kokta kötträtter är min favoritmat, kalops, pepperrotskött, dillkött. Annars gillar jag Norrlandspölsa, tjälknöl på älg, kantarellstuvning på grovt knäckebröd.