Minne!
Vilket minne har etsats sej fast hos dej " förutom barnafödslar"som du burit med dej genom livet.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
…… det är några *Kyssar* som ..som ..bara *leeer*
"vanliga" är "bara" underbara,DE,går inte att beskriva med ord,det får ev. nyfikna *läsa* om i min fil på andra sidan :- )
då blundar jag oftast,andra glimtar jag minns,är blickar jag mött,när jag sett hela universum i någons ögon..
penke
Du verkar vara en väldigt romantisk kille penke
Mitt minne är när min näst äldste son kom och hälsade på i Almuñecar.
Jag bodde då tillfälligt i ett höghus på tionde våningen, och låg till sängs utan att kunna röra på mej på grund av skadan i benet. Sonen hade gått på krogrunda med en bekant och jag låg och halvsov,då det plötsligt knackade på balkongdörren. Jag blev stel av skräck för det gick inte att komma upp dit på något vis, fasaden var slät och balkongerna inbyggda. Men när jag tittar är det min son, så jag släpar mej dit och öppnar.Där står han full som en allika och talar om att han klättrat över från grannens balkong och ingen förstår än i dag hur det gick till för det är några meter emellan.Han hade glömt nyckeln.
#2 Håller med dig Cristine.
Är han verklig tror du?
Han vet inte vilka krafter vi besitter om vi blir riiiiktigt nyfikna på honom!
#2 o #4
äsch,tack 
*nyper*…*Aj*, jag finns på riktigt..
(nyfikna) vad tror ni jag hoppas på…*skratt* (iofs .."tror" jag någon redan varit ..nyfiken…)
+
penke
¿ är alla andra bara ..realister ? :- /
#5 Nää, det finns optimister och pessimister också men jag hoppas att vi är i majoritet vi optimister!
f´låt var nog otydlig,menade romantiker ..eller s.k realister..
penke
haha
ja om man bortser från barnafödslar och oförglömliga kyssar…
Jag har många minnen som brinner som fyrbåkar och det svårt att välja… De flesta har med familjen att göra. Dels från barndomen men också av färskare datum.
Som när farsan skulle elda sopor på tomten och blandade en coktail av bensin och diesel för att få fyr.
Han flög flera meter av smällen. Det fantstiska var att han som haft helskägg hela sitt vuxna liv, hade rakat bort alltihop några dagar innan. hade han inte gjort det hade förmodligen hela hans ansikte brunnit upp. Nu kom han undan med chocken och bara lindrigare brännskador på näsan och händerna.