God morgon 7 april
Nu börjar det bli lite vanliga tider för uppvaknandet för mej med hjälp av katterna. De tyckte jag skulle upp. Grått väder har vi men snön försvinner sakta men säkert. Jag önskar er en bra dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Morrn morrn, här i söder är det spruckna moln och +7°C.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Varmt och skönt ser jag. Är blommorna planterade?
De flesta kommer upp av sig själv - de har övervintrat - men en del är planterade.

God Morgon Alla!
Här är samma gråa väder som Cristine har.
Jag har sovit längre idag nyss vakanat så nu ska det smaka bra med kaffe och morgontidningen.
Önskar er alla en bra dag. 
God morgon!
Grått och trist hos mig också.
Ha en bra dag alla!

God morgon från ett lite disigt Helsingborg
Är det nite lite tilltagande sol där ute, eller… ?

God morgon!
Här är det solsken men fortfarande lite kallt, nollan för någon timme sedan. Men eftermiddagen blir säkert varm och skön så jag räknar med att kunna sitta ute sen. Fast först ska jag ta en tur till stan…
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Här var det -5 inatt (v.småland) Haft en perfekt start på dagen, var hos tandläkaren 7.10. Undersökning, allt ok och 640 kr fattigare.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God morgon!
här ser det ut att bli en fin dag. Vi ska rensa bort alla torra gamla gråbostjälkar från förra året. 
Sen blir det ogräsutrotning med gift - mijövänligt sådant! 
Oj vad billigt du kom undan!
Jag behöver kronor etc.
Det kan nog bli 15x din utgift.

God Morgon ut i etern!!
N.Halland gråväder men vi kommer nog att få sol..
890-. va bra att du ser till att inte Tandläkaren blir arbetslös.Har det inte varit några här som har fått vår städat sina tänder?
Vad gör jag i dag med två flickor! Jo jag lurar ut dom i skogen, sen får dom gå o leta tomtar o trol..Vi har en massa småtyg i skogen..O när jag har trötanat så roppar jag bara att jag ser vargen..O då kutar dom hem..Jag älskar barn.
Lena.P är jag i verkliga livet.

God morgon!
Här är mulet och småkallt. Igår fick vi till och med snöblandat regn… Men det ligger inte kvar…
Här dröjer nog några veckor till innan man får börja dona i trädgården.
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
#11 Det är kronorna/bryggorna och halsarna som de sitter på som jag undersöker. Har nästan bara "guld i mun" 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Hmm, morrn.
Här ser det ut att kunna bli en vacker dag, lite disigt men jag tror solen lurar bakom det gråa…
Tittar in som hastigast och säger hej! 
Jag har fullt upp idag med att åka och kolla på lägenheter så nu får ni hålla tummarna för mig att jag hittar en som jag trivs med och har råd att hyra!
Jag ska även i väg på en stresshanteringskurs via vårdcentralen och det ska bli spännande att se vad det innebär.
Kram på er alla och ha en fortsatt bra dag!/ Mammi

Lycka till Mammi! Hoppas att du hittar en lya som du tycker om!
#17 Kramar till dig Mammi.
Det här kommer du att klara bra!
Kvinnokraft!
mammi!!Lycka till o ta hand om dig.O gör inget förhastat..stresshantering.
Kan du berätta sen vad du fick göra?
Lena
Tack snälla ni!
Chik, såklart jag berättar hur det var på stresskursen om ni vill höra!
Kram/ Mammi

Lycka till Mammi! Det där med stresshanteringskurs låter jätteintressant - du får gärna berätta mer om hur det går och vad ni gör… Man kanske rent utav kan få en massa bra tips av dig fortsättningvis!!! 
"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Ja lycka till mammi!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Sure! Jag kommer att bli värsta stresscoachen!
Nu ska jag "stressa" iväg!
See you!
Hej på Er. Har just kommit hem. Har fått sms från sonen. Jag bara går och kring och ler. Sonen får nog ett forskarjobb i Sverige Han var på intervjuv idag. Är så glad för att han fått ett jobb idessa tider.
Så nu börjar ju lilla morsan fundera på hur han skall få hem sina grejer från England.
. Vi får väl ta ledigt och köra dit och hämta.
Var rädda om varandra
Signemo!!jag har undrat vart du har varit!
Ja men det blir väl bra att sonen kan vara på denna sidan vattnett,,Jag håller tummar o kantarelltår på att han får jobb här…Lena
Har ni också fint väder nere hoss er? Här är det sol!!
Min Baby kommer hem på torsdag från England, Då har han provat i tre vek…På en Engelskbilverkstad..Det verkade lång tid men nu har det gått fort.
Så kul att höra Signemo.Ja får han jobbet då kan han skatta sig lycklig. Man ska både vara duktig och ha tur nu för tiden. Men studierna i England gör mycket.
Jag har varit på jobbet idag. Sen har sonen varit hemma i en vecka.Så morsan har hållit sig lite lugnare vid datorn. Han har åkt omkring på jobb intervjuver. Vi skojar och säjer att han skulle kunna medverka i "på spåret" nu. Så mycket tåg som han åkt denna veckan.
Ja det skall bli jättekul. Nu gäller det bara hur han skall bo ?. Kanske inte så lätt att hitta..
Visst är det skönt att få hem sonen chik.
Solen skiner . Funderar på en promenad.
Var rädda om varandra