Opsan!
När gjorde du bort dej sist?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
En bekant tyckte att en talare hade uttryckt sig väldigt klart och förståeligt och jag höll med men undrade, eftersom han hade så konstiga gester för sig, om han var gay. Nej det är han inte sade en röst bakom mej..det var han
Ops..
Det kommer jag inte ihåg..det var ett tag sen tror jag. Men Cristine vilken historia..ibland måste man bara skratta, eller hur? 
Vet inte när det var sist.. Men vanligt är väl att man släpper en fis bland andra människor så det hörs
Inte för att det händer nu, men när jag gick i skolan hände det faktiskt någon gång.. Även om det är naturligt, är det så pinsamt..
Det har jag nog förträngt. 
Självklart har jag gjort det men jag kommer inte på nåt just nu…
återkommer 
Vet inte om jag berättat denna någon gång men sonen och jag hyrde en stuga och båt i vildmarken för att vila över helgen och fiska. Vi hade ungdommarna med och när det var dags att åka hem och jag skulle kliva in i bilen slängde en av dem igen dörren där jag höll i mej. Efter indiandansen så sprang jag till stugan och tittade om det fanns någon is kvar i kylskåpet men hittade endast en djupfryst aborre. Eftersom den hade öppen mun trädde jag den skadade tummen däri och gick triumferande ut med tummen och aborren i vädret. Just då gick en man förbi med två hundar och han tittade så på mej att han klev fel och höll på att ramla ner i diket. Jag glömmer inte hans min.
Det hände en rolig episod idag faktiskt, men det var inte jag som kände mig fånig efteråt.
jag hade varit ute och när jag kom hem och gick in genom grinden smet hunden ut. Hon sprang genast fram för att hälsa på en kvinna som råkade passera precis då.
Eftersom jag var lite stressad så ropade jag; kom Peggy kom hit nu!
Varvid den för mig helt okända kvinnan studsade till och tittade på mig med stor förvåning.
Aha sa hon sen; hunden heter Peggy? Det heter jag också! Först trodde jag du ropade på mig 
*s* ja det var ju pinsamt.
Kom ut från bensinmacken där jag köpt dricka och vigg.
Kliver in i den röda bilen som står närmast. Opps! vart vill du att jag ska köra dej, Säjer karln vid ratten.
Inte min man nope.
Ber snabbt och rodnande om ursäkt och letar igen rätt bil. Tyckte det var mycket pinsamt. Vi hade svärföräldrarna bak i vår bil. Som såg detta.
ja men du har frisedel draken 
Va?! Är jag så knäpp att ni utfärdat en frisedel för mig?
Jag har gjort bort mig värre än jag först trodde!

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
såja såja ta det inte så hårt, snyt dig lite försiktigt (så du inte startar nån brasa) och torka tårarna. Vi behöver nån som frivilligt tar på sig dumstruten och tar bort fokus från oss andra 
Men nog blev jag bortgjord när jag berättade om länken till mina romaner, de avslöjar ut min bakgrund!

Nu vet jag: Jag kallade Hukanson på ÖN för troll men det var han inte, så jag bad om ursäkt både i tråden och som pm…..

Hihihi..men han är lite besvärlig ibland
åtminstonde inne på Uj. Men bara lite…
Alla har sin stil och sitt språkbruk, det är det som färgar livet.

Ja det var ett rejät klavertramp Jeremina
men det är inte så lätt att veta alla gånger.
Men vaffö har han inte tittat in här än? jag saknar den kryptiske filuren här på LK 
Han har inte hittat hit, har nog av alla de övriga.
För mig är det lätt att finnas på 5-6 olika saiter, därför jag bara babblar, Hukanson är fyndig och det kräver eftertanke.
Han gillar att munhuggas med BB
lite som (#9) när jag kom ut från affären,gick längs raden på parkeringen,såg min blåa volvo,tryckte på fjärröppnare i fickan,bara ett förströd glimt på reg-nr när jag svängde upp mot passagerardörren,öpnnade den o blev ganska sur,vin-påsen var borta.skulle hiva in matkassen i sätet,då jag inte känner igen en massa kartor o papper.lätt förvirrad stegar jag tillbaka,..kollar reg-nr..det är samma bokstäver ,men andra o tredje har bytt plats…ser min bil två rutor bort,med systempåsen kvar .. som tur var satt det ingen i bilen :- ) (jag bor på en lugn o trygg plats,alla låser inte dörrarna) *ler*
penke
okej… om man nu ska tänka efter…
kanske finns en känsla av valsituation(?). Att man bara kan vara hur djup som helst om man håller sig på enstaka sajter, och tror att man tunnas ut och blir platt som en pannkaka om man flyter ut på flera… men vad vet jag - jag spekulerar bara nu.
Nevertheless. Det är tur för oss på Livskvalitet att du Draken är frikostig med dig själv, och fixar att bjuda dina gracer på flera olika adresser 
Jeremina!!Trodde du att Hukanson var ett Troll! Pinsamt,
Fast jag kan ha svårt o veta vad som är ett Troll, för det kan vara en jag, som har svårt att föra sig i skrift.Jag vet första gångerna som jag gjorde inlägg, så var jag gätte rädd, trodde att det skulle komma ut någon i datan å smiska mig om jag tänkte fel.
Så jag kan nog tycka att troll är lite gulliga, man kan ju bara noncalera dom.
Fadäser har jag gjort, men ingen som jag kommer på nu…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Det mest beteckande med troll är att de aldrig går in i diskussioner. de kastar in sina oneliners (en rad med nåt fult eller elakt) men svarar sällan på tilltal…
Jag tycker om vanliga troll och Hukanson och jag skrev ett par pm till varandra…trevligt faktisk! 
Så jag behöver inte skämmas längre…men jag bjuder gärna på mig själv och erkänner när jag har fel.'
Sedan är det viktigt att kunna be om ursäkt…och om någon skrattade åt mig så blir jag bara glad för man kan göra värre saker i livet….
Helt rätt Jeremina!
jag har mycket större respekt för folk som kan erkänna sina fel, än dem som försöker framstå som ofelbara, och trasslar in sig i en massa evigehtslånga förklaringar och bortförklaringar med en massa snack…
Ingen av oss är perfekta och ofelbara - vi är alla "bara" människor 
Jag har fått träna en del på att inte ta så mycket personligt och lyckas ganska bra nu och mår också mycket bättre….
#27 Det är du inte ensam om Jeremina.. Du vet ju hur jag kan vara ;-) Jag tar saker o ting för personligt ibland..
Japp..gumman..du måste träna mer och du kommer att lyckas du med, det vet jag….
#29 Tack du goa vän :-) Jag vill lyckas!
Det är bra att göra bort sig och skratta åt sej själv jag tror att man bli en ödmjukare person av det. när jag läste penkes historia om bilen kom jag att tänka på en moster som åkte med mannen till bageriet Charm i Sundsvall och när dekom fram fick mannen stränga order om att försöka hålla sej på plats..åk runt och kom tillbaka lät det.Medans moster väntade på att tårtan skulle bli inpaketerad fick hon väldig magknip så när hon väl hade den i handen rusade hon ut, in i bilen..slängde tårtan i knäna på mannen och lade av en riktig brakare. Ohhh va skönt sa mostern och log mot mannen som inte var hennes egen.Ops