God morgon Gunilla och alla på LK.
Oh så skönt att få sova ut. Jag är ju inte alls van att sova ända till 7.30. Nä snarare blir det vid ½6 snåret. Idag är det en medial mässa i Sundsvall. få se om jag tar mig dit. det är ju ett passande väder.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Gomorron mina vänner!
Har inte sovit så bra inatt och legat och grubblat hit och dit på ett viktigt beslut jag är tvungen att ta. Tänk om jag ändå satt med facit i handen och visste vad som var det rätta att göra….Här om dagen trodde jag att det var klart, och att mitt beslut var gjort, men nu börjar jag vela igen och tankarna snurrar runt i skallen.
För mig funkar inte det där med att känna efter med magkänslan vad som är rätt utan min oro tar lätt över när det är svårare saker det gäller, och speciellt när det är andra inblandade.
Jag är så rädd för att handla fel och ställa till det på nåt vis, usch va svårt….
Ska åka iväg och hälsa på min kära mamma idag och sen ska jag och hon käka middag hos min äldsta syster med man. Gruvar mig dock för väglaget efterssom det ligger ett tjockt täcke med snö här ute igen!! Vart tog våren vägen!! 
Ha en bra dag alla och sköt om er! Kram: Mammi
God Morgon!!
Jag önskar er alla en bra dag.
Mammi!!Jag tänker på dig, men det hjälper inte dig att fatta rätt beslut. Tänk som så. Det kvittar hur du beslutar! I slutändan så blir det bra ändå…Bara att allt har sin tid.
Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon alla!
Strålande sol här. Det ska visst bli sommar i helgen med uppåt 10-15 grader.
Äntligen kan man ta av sig vinterjackan. 
Mammi det löser sig - det gör alltid det till slut! Ingen tröst jag vet, men jag säger det ändå, eftersom vi alla behöver påminnas om det ibland 
Idag har jag mulet väder. Passar bra för då kanske jag får något gjort innomhus.
Mammi! Även om man som du känner att man vill tänka på andra som är inblandad så är det ändå du och din hälsa som kommer först. Mår du bra så mår de andra bra.
Kramar!
Gomiddag på Er.
Hoppas Du mammi känner att Du kan ta ett beslut som Du själv kommer att trivas med.
Här i Halland skiner solen. Härligt.Steg upp vis halv 9. Har varit ute och klippt ner mina rosor och lavendel och satt på Potatis tiill middag nu. I eftermiddag blir det att räfsa ihop. Lantbrukaren som arrenderar av oss, håller på med vårbruk. Gödslen skall ut, det harvas och sås. Jag det är nog då jag känner att det är vår.
Ha en din dag allesamman.
Var rädda om varandra
Det blev inget av, jag hade fått datumet om bakfoten.
Senila toket!
Tur jag hade 10 min . på mej att avboka taxin.
Jag får satsa på Lady Oona istället som blir mycket roligare dessutom. Har skickat tid och datum till väninna så det inte blir något strul igen.
Så ni blev inte av med mej tyvärr.
#7 Så kan det gå. Men vi tycker att det är roligt att du är hemma och tillsammans med oss!
häller med 
Cristine det låter spännadnde med Lady Oona. Är det också i Sundsvall?
God Eftermiddag!
Cristine! vad tråkit att det blev galet, LadyOona!!vad är det som händer med henne? jag är född nyfiken.
Signemo!!Fin avarts bild,men det var tur att jag såg att det var du..Så det luktar skit nere hoss er nu då?
Vi har haft 35g på termometen, skönt. Sätter in en bild på humla. Fjärilarna är ute o flyger också…Det är väl många som är ute o grejar i det fina vädret.
Ja mellan den 24/4-27/4
Hon har seans, några sittningar, en kosmisk kväll och en gudinnekväll, möjligen också en i trolldom.
Jaja men det luktar skit. Det är vår. Vilket fint foto chik. Jag bestämmer mig ibland för att ta med kamera men glömmer den sen. Nu skall jag snart hoppa i badet är genomsvett.
Sen blir det nog att köra till Ullared och köpa pizza. Vi är sugna på det. Ha en fin kväll. Kramisar till er alla
Var rädda om varandra
Vilken fin Avatar signemo..så sommrig.
Cristine!Vilken tur du har, som kan åka på det…
Signemo! Ta med kameran!!
Tack Christine. Ja du chik. Men det är det där med mitt minne.
.
Nu är jag nybadad. Skönt. Så nu sitter jag här en stund.
Var rädda om varandra

God middag!
Disigt, lite sol, någon plusgrad. Det har tinat undan så pass att jag faktiskt kan se att rosorna jag planterade förra sommaren han klarat vintern. Yippie! 
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Det är härligt. Vi har kommit så olika långt med våren i vårt avlånga land. Själv har jag klippt ner mina rosor om än lite tidigt. Men de hade skjutit skott och kommit lika långt som de brukar när jag klipper ner. Och så ser jag Dig Evrekaw som just ser dina rosor.
Årstider och växlingar är härligt.
Var rädda om varandra

#17 Åh, då kanske du kan hjälpa mig med en liten detalj… Det där med att man ska klippa ner rosorna… Hur vet man hur mycket man ska klippa? Finns det något man ska utgå ifrån?
Här har det varit en helt underbar dag med sommarkänsla.
Det blev tyvärr ingen skogspromenad eftersom bilen drabbats av batteritorsk, men det finns ju lyckligtvis lite naturstråk hemikring också.
Vi har sopat uteplatsen ren från alla torra gamla fjolårslöv och tagit fram utemöblerna. men nu har solen försvunnit och då blir det kallt direkt. Nåja.. det är bara 4:e april ännu, men det känns i ansiktet att det har fått sol idag.
Livet är gött just nu
Signemo!!Du är duktig..Blommer o jag, går inte i hopp.
hej Signemo
Det verkar finnas mycket intressant på den sidan 
Får jag föreslå att du lägger in det här i egen tråd och sedan bara kopierar in en mindre del av texten. Lägg in en länk till sidan i stället.
Du vet det här med upphovsrätt och grejer - det är inte tillåtet att kopiera från andras sidor - bara citera några rader

#20 Tusen tack Signemo!
Nu vet jag hur jag ska göra!
Okej Margareta. Jag trodde att eftersom jag uppgav var det kom ifrån skrev vem som skrivet det så var det ok. Om Du vill kan Du radera vad jag skrivet. Jag kan för lite om detta..
Menar Du att Du vill att jag skapar en egen tråd?
För min del är det helt ok att Du tar bort det här.
ha det så bra alla här
Var rädda om varandra
ja det vore väl trevligt om de som är intresserade kan gå in och kolla sidan. Den verkar så intressant så jag tycker den förtjänar en egen tråd.
jag brukar göra så att när jag vill lägga ut en länk så går jag till sidan, kopierar adressen från adressfältet och klistrar in den i inlägget.
Det kan vara okej att kopiera om man talar om vart det kommer ifrån, men man ska alltid fråga sidans ägare om det okej först.
Annars kan det komma surt efter 
Jag har flyttat 20 till egen tråd som heter Signemos tips.