Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 385 ggr
[Jeremina]
0

Barn-barnbarn

Vi kan väl berätta lite om våra barn eller barnbarn hur dem är och ni kanske ha något kul att dela med er. Skrattande

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kan väl börja. Är mormor.

Har två flickor 8 o 12 år. O dom är mina små pärlor.Nu blir det inte att dom är med mig så mycket för jag är väl inte den roligaste nu, Det är mer kompisar som gjäller.

Men 12 åringen har mormos anlag med hästar hon går på ridskola så hon blir ju bara bätre o bätre.Jag har ju 2 hästar men det blir inte att jag rider, Men sist som Felicia var upp ville hon att vi skulle ta en tur, så hon gjorde i ordning hästarna så det var bara för mig o klä på sadel o träns.Den mörka hästen är väldigt snäl o Felicia har redet henne många gånger..Men min är det bara jag som har ridit på o hon hadde inte varit riden på säkert ett halvår så hon tyckte ju detta var så roligt att komma ut. Men påföljd att det integår att stana o -Hon är väldigt svår att rida..O Felicias häst hänger ju på. Felicia roppar-Mormor stanna!! O jag svara-Felicia du vet att Mormor inte kan stanna, Sitt ner på hästen o åk med..Sen när vi hadde kommit så att det var lugnt, så konstaterad Felisia att det var inga ridskolehästar.Men rädd, Nej..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[GunillaF]
0

Jag har fått tre pojkar och en flicka och jag har fyra barnbarn. Två flickor och två pojkar. De är 13 år, 12 år, 1år och 5 mån och den yngste han är 5 månader.

Jag hoppas att vi alla kan samlas i Påskhelgen någon dag. En del bor ganska långt bort och alla har andra släktingar som de kanske ska hälsa på också. Vid jultid och under somrarna hinner vi träffas allihopa några dagar och då känns det så bra.

Vi borde alla försöka komma ihåg att vi bara har våra barn och barnbarn till låns en kort stund här på jorden. Man vet aldrig när den lånetiden är förbi. Vi måste förvalta vårt lån väl!

chik
0

Gunilla! Det var ett fint stycke det sista som du skrev. O du är en stark kvinna.

[GunillaF]
0

#3 Jag är nog bara så stark som jag måste!Obestämd 

Det är vi alla!Glad Tror inte du det också?!

chik
0

Jo! Det är så att man växer med sin uppgift..Man klara av mer än man tror..

[Jeremina]
0

Jag har 2 vuxna pojkar och 3 barnbarn. den äldre har en pojke och en flicka 6 år och 3,5 år. Flickan heter Felicia chik….Flört

Den yngre har en pojke som fyllde 6 år i lördags!

Mina barnbarn älskar att komma till farmor och farfar och vi tycker att det är såå kul när dem kommer men vi är ganska trötta när dem åkt hem….

som Gunilla skrev så ska vi vara rädda om den tiden med barnen och barnbarnen…..Flört

Jenna-Gun
0

Jag är mormor till en tjej på 10 år. Farmor till lilla en tjej på 5 månader. Tyvärr bor jag lite långt ifrån. Har inte bil o Körkort själv.

skrult
0

Jag har tre barn: Dotter 20 år ,Son 18 år ,Dotter 7 år

Jättemysigt att få en sladdis…man är lugnare och tar vara på tiden på ett annat sätt för man vet ju att tiden går så fort och att de snart är stora. Mina barn är det bästa jag har! Skrattande

Hoppfull
0

Jag har oxå tre barn, två söner som blir 19 & 17 om ett par mån. och en dotter på sladden med min nuvarande man, hon blir strax nio år. Även jag är mycket glad och stolt över min familj Skrattande

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[MargaretaA]
0

Jag har fyra barn. En dotter på 30, en son 22, en dotter igen 21 och bäbisen som fyller 19 om ett par veckor. Sönerna bor fortfarande hemma. jag har också en dotterson som fyller tio. tyvärr träffas vi inte så ofta som jag skulle vilja. Glad

stina63
0

Så mysigt de ni berättar om era barn och barnbarn. Själv så har jag inga barn och inga barnbarn heller, Skrattande
Men mina katter 9 månader dom är mina barn Men dom kommer inte få några katter. Så där missar jag att få kattbarnbarnSkrattande

Mammzing
0

Jag har fyra barn. 25,22, 20 och 18. Flickor i början och slutet. Äldsta dottern är gift och ska få sitt första barn i juli.

Det skulle ha kommit en i början av mars men den ville inte hit till oss.

Det känns underligt att bli mormor men jag ska klara det.

Mammi
0

Jag har glädjen av att ha fått två barn i mitt liv! Kyss 

Min kära dotter fick jag tidigt i livet, som 19 åring, och hon fyller 29 nu till sommaren, och är nu själv mamma till två mysiga små gullgrisar! Mina älskade barnbarn är två killar och den ene är 2 år och den andre 10 månader. Full rulle hela tiden!

En son har jag oxå som blir 22 till sommaren och som växelvis bor hemma hos sin ömma moder där han har full service, varvat hos fjällan som ställer hårdare krav! Flört

[Jeremina]
0

Katter är inte fy skam och dem är så mysiga att ha…. Flört

Mammi
0

#14 Absolut! Mina djur, katten och hunden, är numera mina två inneboende barn! Vad gjorde jag utan dem!? Kyss

stina63
0

Nä det är ingen fy skam alls. Känner mig som en småbarnsmamma med att stiga upp väldigt tidigt på morgonen, två små brödrar som hittar på hys Skrattande

[Jeremina]
0

#16 Härligt säger jag bara….Flört