Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 414 ggr
Cristine
0

Skandaler!

"Varför glädjas åt andras skandaler, fixa egna"

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

evrekaw
0

För att "skadeglädjen är den enda sanna glädjen…" kanske?`

Alltså enligt vissa - absolut aldrig någonsin mig… Oskyldig

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Cristine
0

Alla tyckte det var en skandal att jag flyttade till ett hus som som såg ut som att ett gäng knarkare hade bott där. Jag såg möjligheterna och idag håller alla med mej!

evrekaw
0

#2 Skandal att jag tog ihop det med en yngre man som såg ut som en Hells angel medlem… What was I thinking?

Jag såg ett varmt hjärta och en underbar människa och alla har insett att jag inte var galen vid det här laget…

[Jeremina]
0

Många tyckte att vi var idioter som flyttade ut i skogen och bosatte oss men vi har nu bott här i 17 år och stortrivs….nu är det ingen som säger något…..SkrattandeTungan ute

[GunillaF]
0

Att jag köpte ett hus när jag var 52 år det var det många som tyckte var konstigt. Det sades bla. "Hur ska det gå, hon har ju ingen karl"!

VA?….. Förvånad

evrekaw
0

#5 Det finns ett ordspråk som lyder:

En kivnna utan en karl är som en fisk utan en cykel… Flört

[GunillaF]
0

#6 Skrattande

Roam
0

hahahahahaha….. #6 den var bra….

Cristine
0

Clapping Hands 

[Pirkkolino]
0

Ingen "vågade" säga vilket skandal jag gjorde. Skilde mig 38 års ålder och gifte om mig 9 år yngre man och 43 års ålder fick yngsta av våra barn. Mina äldsta söner var 18 och 21. Sedan skilde jag mig igen och var ensam mamma nästan 15 år. Men, ingen har sagt nåt ännu. Men, många har bara kollat mig på öppen mun. Men, jag räcknar bara en sak. Att jag är glad och nöjd i livet och mina barn som är vuxna nu mår bra.  Skrattande

Cristine
0

Det är huvudsaken, att man är nöjd själv!Flört

[Pirkkolino]
0

#11 Exakt. Jag lever livet efter min inre känsla…när jag mår bra..då mår även min omgivning bra. Glad

Roam
0

#10 "skandal" är att rätta sig efter andra och inte följa sitt hjärta… Skrikandes

jag gjorde också skandal gnm att gifta mig med en man från ett annat land och annan religion. många tittar på oss, har inte hört något personligen men många har pratat…

MEN många har avundats vårt förhållande… och jag är LYCKLIG.. Cool

jag kunde fortsatt vara olycklig och deprimerad om jag lyssnat på andra och inte vågat ta steget ut och lämnat dotterns pappa …

[MargaretaA]
0

Skandal?

jag tror faktiskt inte att jag har ställt till med några större skandaler. Det är lite märkligt eftersom jag varit nästan tvångsmässigt rebellisk hela mitt liv.

Vad andra ställer till med intresserar mig inte mycket - men det beror på vad det handlar om. Jag älskar alltid att sa på när människor som missbrukat sin maktposition hamnar med rumpan bar.

De största skandaler jag ställt till med är nog när jag tagit bladet från munnen och sagt mina åsikter om chef och ledning på jobbet Flört

stina63
0

*6 Skrattande  Roligt ordspråk