Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 430 ggr
chik
0

God Morgon 28/3.

God Morgon på er alla!

jag önskar er en givande dag.

O det ni inte gör i dag kan ni göra någon annan dag, det är inget som någon tar det i från er.

Själv så skall jag åka o pyssla nu klockan tio, Påsk pyssel, det är roligt. Jag gör inte så mycke men man får se mycket lätta saker som man kan göra av nästan ingenting i matrialväg..

Så ha nu en lugn Lördag..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0

God morgon Chik och alla andra. Jag har suttit sedan 6.15 och försökt att komma in, och igår kväll när jag försökte komma in efter att alla gäster gått så hann jag bara svara på två pm sedan kom jag inte in något mer på forumet, så det blev inte många visiter  för att se hur ni hade det. Här snöar det för full idag. Fy sjutton!

Ha en bra dag

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

stina63
0

Godmorgon,

Usch det är så tradigt när man har svårt att komma in här, Jag har varit vaken en timme för pågarna springer våruset här hemma hehe, Men dom har lugnat sig nu. Märker lite på Hugo att han har vårkänslor på gång även om han är kastrerad.
Så jag sitter här och gäspar hela tiden gäsp gäsp

solen har inte tittat fram men det ser bra väder ute ändå hela 5 grader

Ha en skön lördag

nicke56
0

Godmorgon på er allihopa, tittar ut och ser att det blir en sån där grå o trist dag utan sol men för min del så spelar det ingen roll för jag ska jobba men dom som är ledig skulle nog vilja ha sol, kram på er alla.

[MargaretaA]
0

god morgon alla!

här finns bara ett ord att säga; SNÖ Rynkar på näsan

det är inte mycket att välja på annat än att härda ut…

nu ska jag äta frukost med gubben; kaffe, juice och skinksmörgås med omelett. Det är gott Tungan ute

[GunillaF]
0

God förmiddag!

I dag är det ett sånt där väder att man inte har lust att vara ute. Jag ska försöka få lite saker gjorda innomhus.

Ha en fin dag!

Gahella
0

Go förmiddag allihopa! Ja, det är sånt där kurainne-väder idag, det blir nog en hel del vid datorn idag;) Ha det så gott, vi syns i trådarna:)

Mammi
0

Godförmiddag kära vänner!Glad

Här vräker snön ner idag igen, suck! Men det är tur man har datorn med sina vänner i så man kan ha roligt ändå!

Harl lite svårt att skriva just nu pga min kelsjuka katt som formligen håller på att våldta sin kära matte ,skratt, så nu måste jag ge mig och krama henne lite!

Ha en bra dag alla, och kram på er! Kyss

[GunillaF]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag.

Jag har fått några sysslor gjorda idag tack vare det dåliga vädret.

Bullbaket är klart bland annat. Jag är riktigt stolt över mig själv!

[MargaretaA]
0

åh man kan riktigt känna doften!

Det finns inte mycket som slår lukten av nybakade kanelbullar Kyss

evrekaw
0

#8 Där sprack mina försök att komma i baddräkten i sommar… Tungan ute Kan vi inte censurera den sortens bilder….

Vad morgonpigga vissa är… Uppe med tuppen fast det är helg! Själv sov jag till lunchtid.

Här snöar… "suck" det blir definitivt en vända med snöskoveln.. nåja, då bränner man om inte annat bullarna jag åt… Skrattande

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Kväl alla!

Jag hoppas att ni har hafte en bra dag?

Gunilla!!Vilka bullar..

Ja vi hadde snö upp till anklarna i går, men i dag har vi vår..

Så Tippa sänder här en liten bild.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Mammi
0

Ååh, Tippa my darling!! Kyss