God Morgon 25/3
God Morgon!!
Ja så vaknade vi i dag också!
Vad bjuder denna dag oss på?
N.Halland strålande sol o enligt bondepraktikan så om det är fint väder i dag så blir somman bra."Jippi"
O så har då Signemos dag kommit.
"Våffeldagen" Håll till godo alla.
Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon! Så roligt se dej så glad Chik. Då hoppas jag bondepraktikan har rätt för här skiner solen för fullt.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Gomorron. Oh våfflor
.
Vilken underbart solig dag. Hoppas den blir riktigt fin för Er
Var rädda om varandra
God morgon!
Här lyser solen och det är sååå vackert ute.
Jag är bortbjuden på våfflor i kväll och det ser jag fram mot.
Ha en bra dag!
Jag och Odi gick iväg 07.20 och kom nyss in. Solen skiner och det är nu minus 9 grader. Kameran är som alltid med, så jag har blandat annat legat inne i en trasig lada för att fotografera *fniss*
/kram Spanaren

Här i Piteå är det strålande solsken och nån minusgrad. Ska dra med grannfrun på en promenad lite senare. 
Eva
God morgon på er!
Jag blev övertrött i går kväll och kunde inte somna, så nu blev det sovmorgon i stället.
Solen skiner och det ser ut att bli en vacker dag. Något har hänt med mottagningen på TV:n så nu måste jag inta frukost utan nyhetsmorgon… det är surt, man har ju sina rutiner 
Men allt ordnar sig - det brukar det göra 
Gomorron mina kära vänner!
Här har det ringt hela morgonen så jag sitter fortfarande i morgonrocken med en hund som väntar på att få gå ut på prommis,suck! 
Jag ska iväg på vårdcentralen kl 13 så det blir inte att jag kan vara inne här så mycket idag men vi får höras senare i em. Jag önskar er alla en bra och lugn dag!
Kram på er! 
Mammi!!Kan man säga lycka till?
Ja nu har jag gjort det….
Lena.P är jag i verkliga livet.

Det är vår i luften, fåglarna kvittrar så man blir glad bara av det och så är det ju våffeldan i dag. Vilken dag alltså, ha det bra alla glada människor
#10 Ha det bra du med Nicke56 och välkommen hit! Hoppas du kommer att trivas lika bra som vi redan gör! 
Hej nicke56 så kul att se dej härinne bland alla kvinns. Killarna blir nog glada att få en kompis. Välkommen!

Vad jag känner mig hedrad, det ska bli kul att få vara bland alla ni tjejer. Ni verkar vara helt naturliga människor precis som jag. Hej på ett tag.
Välkommen hit nicke! 
God eftermiddag alla kära vänner.
Här är det sol ute och inne idag.
Efter morgonens uppdrag är jag tillbaka hos mina vänner igen.
Kvaser kommer när allt har lagt sig där hemma.
Tack Margareta och Cristine för detta fina ställe för oss.
Önskar er alla en trevlig kväll.
Kram Kerstin
nej det är det faktiskt inte Cristine 
Jag kan avslöja att jag redan i slutet av hösten började fundera på Starta en sajt till. astrologisajten som är ganska smal, gav inte riktigt den aktivitet jag ville ha.
Frågan var bara vad? inom vilket ämne? Jag har inte så många specialkunskaper. 
Jag ville bara ordna ett ställe att umgås och ha roligt, utbyta diverse guldkanter i tillvaron helt enkelt. Sånt kan jag… men det ska ju få godkänt från högre ort också. 
Inte förrän ett gäng hemlösa damer satte igång ett hallaballooo så det stod härliga till på astrosajten - då ramlade poletten ner till slut, och jag visste att NU är det dags att agera.
Jag skickade in en ansökan och fick den godkänd - självklart - den nya sajten var ju redan påbörjad - den behövde bara en egen adress 
Så alla som kände sig hemlösa på astrosajten har del i det här. Ingen nämd och ingen glömd - tänk så det kan gå!
Hej alla goa vänner.
Gissa vad jag har gjort nu sen jag kom hem från jobbet.
GISSA
Kram på Er
Var rädda om varandra
Men Signemo nu blir jag ju toksugen ju! 
Men Manni , stackars dig. Du kan ta den översta i högen, du får jordgubbarna också.
Var rädda om varandra

Ja nog är det gott med våfflor, jordgubbssylt o grädde, mums. Har själv ätit det i dag.
Alla har smaskat på våfflor utom mig! Buhuhu!!
Tack Signemo, nu greppar jag den första! 
Jag bjuder Er andra också, Bara ta för Er. 
Var rädda om varandra
Ja ät ni*fniss* tänk inte på figuren..neejdå!
Oh, inte tänker vi på den. Man skall må bra också.
Kan jag inte fresta Dig att ta en bit Christine. Du kanske vill ha glass i stället för grädde.
Var rädda om varandra
*Hihi* jag är en strong quinna och kan stå emot, mej lurar ni inte i varken glass eller grädde. Eller…kanske lite glass då