Nya ICAStig
Vem tror ni blir nya ICAStig?
Eller vem önskar ni?
/Maria
Tycker de ska lägga ner det, är bara skit numera.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Själv tycker jag att Kjell Bergqvist skulle passa bra😀
/Maria
Jag tycker det är kul att ICAreklamen är världens längsta reklam🙂
/Maria
#3 Ja det är det men var bättre innan de tog in Björn Kjellman, var då det bara gick utför tycker jag personligen.
#4 Jag tycker han har varit bra.
/Maria
#4: Tycker Björn Kjellman har varit rätt bra, men gillade aldrig Susanne Reuter som ICA-Stina. För min del hade Loa Falkman gärna fått komma tillbaka, men det är tydligen inte aktuellt. Eftersom jag inte är något fan av Kjell Bergqvist, så vill jag inte ha honom som ICA-Stig, men jag kan inte komma på någon som skulle passa. Bara det inte blir Micke Persbrandt. 😨😁
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
En gång i tiden så var Ica-reklamen rolig och bra. Men senare, har den bara blivit löjlig, som nästan all annan reklam. Enbart störande.
Läst att nästa Ica-Stig ev blir Pernilla Wahlgrens man, Christian Bauer tror jag att han heter. Han arbetar nu inom Ica-koncernen. Hoppas att det inte blir han som får rollen, för då lär väl hela Wahlgren- Ingrosso familjerna ta över, som med allt annat på TV. 😖😒
#7 De har inte gått ut med vem det blir ännu.
Men hoppas inte på honom.
#7 Det får vi verkligen inte hoppas.
/Maria
Minns när jag stod i kön på ICA i Hovås för många år sedan. Bakom Hans Mosesson.😃
Det kändes lite konstigt trots att jag visste att hsn bodde alldeles i närheten.
/Maria
Hasse Andersson Kvinnaböske ser jag gärna.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Man kan tydligen betta på vem som blir den nya ICA-Stig. Inte en enda på den listan som jag vill se i den rollen. Och nej, inte Christian Bauer heller. Det finns mer än tillräckligt från familjen Wahlgren redan. 😨
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#13 Haha 😃
/Maria
#13 Haha ja det hade varit rikigt bra och roligt haha!
Det blev Mikael Tornving😄
Det tror jag blir riktigt bra.
/Maria
Bättre än familjen Wahlgren i alla fall. 😁
#17 Ja verkligen.
/Maria
Jag gillar Mikael Tornving. Han blir bra för rollen. Han har humor och glimten i ögat. Ser dessutom bra ut.
#16: Det var ett bra val.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris