Tofflor
Är tofflor något ni använder inomhus?
/Maria
På vintern kan jag ha lite varmare innetofflor, men annars nej.
Har sandaler som inneskor på jobbet på kontoret
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ja varje dag på morgonen och kvällen!! Fryser lätt annars
Använder tjocksockar eller tofflor på vintern.
Jag har alltid haft tofflor. Min man började med det också när vi träffades 😉
Sonen har också alltid haft tofflor sedan han började gå.
Känner mig mycket obekväm och "naken" om jag behöver gå i strumplästen.
/Maria
Ja, vi har kallt på golvet så jag måste ha tofflor eller tjocka sockar nästan jämt. Det är bara under den allra varmaste sommartiden som jag kan gå omkring utan. 🙂
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Förut hade jag inga större problem, då gick jag utan strumpor året runt. Men nu efter att jag gick ner så mycket i vikt så är det tvärt om. Mina fötter blir som isbitar istället 😒
Jag använder sandaler som tofflor.
Jag köpte mig riktiga danska ulltofflor för några år sedan och använder dom nästan varje dag. Tycker om att gå barfota eller i strumplästen inomhus. Vid altandörren står ett par sådana där plasttofflor som är lätta att kliva i när jag ska hämta kryddor eller annat i trädgården.
/Désirée
Jag har ett par gamla Birkenstock jag fått av sonen och ett par Scholl som jag varierar med.
/Maria
Jag använder tofflor. Det har jag alltid gjort från barndomen. Det känns konstigt att inte ha tofflor på.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
#9 Birkenstock är sköna! Sådana använder jag den varma årstiden. 🙂
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Absolut! Iskallt på mitt golv. Dock får jag rotera flera par då jag har en iller som snor dom och drar in dom under soffan. Vaknar ibland av dunk-dunk-dunk i trappan när han snott en från sovrummet. Envis liten skrutt.😉
Tjocka sköna tofflor! Inneskor har jag slutat med, mysigare med tofflor.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Nej. Jag är alltid varm och tycker det är bekvämast att gå barfota, så det gör jag när jag är hemma. På jobbet har jag tunna inneskor (loafers/ballerinor).
//Jessie