OS
Nu har vinterOS startat (tydligen)đ
Ăr det nĂ„got ni följer?
/Maria
Nej tack!
/Désirée
För mig Ă€r det totalt ointressant. Jag har aldrig följt nĂ„gon sportđ
/Maria
#2 Inte jag heller
/Désirée
Nej, det Àr tur att det numera finns andra tv-kanaler att titta pÄ Àn de som sÀnder OS. Förr var det i princip tv-fritt under de veckor OS pÄgick - om inte tidsskillnaden gjorde att det mesta sÀndes pÄ natten. Fast pÄ dagen var det oftast en massa repriser och snack om det som hÀnt under natten.
ÂĄÉčnÊÉuÆÄ±s ÉŻos uÇp ÉÉ„ É„Éo uÇÊxÇÊ ÉčÀɄ uÇp ÉÉčÇıdoÊ ÊÊÉ ÉčĂ¶É ÉčÉlÊ Ă„sÊÉo uÉÊn ÊÉčÉÉŻs ÉÉčÉq ÇÊuı np ÉčĂ€ ÉčÀɄ ÊÇp ÉsĂ€1 np uÉÊ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
- Redigerat 2026-02-05 08:49 av Carmarino
Helst inte. đ
"Freden mÄste komma först. Gör den inte det, min vÀn, kommer inget efter den."
đ SajtvĂ€rd pĂ„ Fenomen, HjĂ€rnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Vissa delar följer jag,
Nu reser vi ju snart bort Visserligen har vi TV men tiden skiljer ju sex timmar sp det blir svÄrt att titta pÄ TV
Stolt Àgare till tre La permer
Nej, följer ingen sport alls pÄ tv. Det trÄkiga Àr nu, att en tid framÄt sÄ kommer andra program inte att sÀndas eller kanske flyttas fram.
#7 Ja det tar verkligen över.
/Maria
Nej inga sporter som intresserar mig.
KOmmer följa resultatet bara pÄ ishockey dÄ en Àr med i herrarnas frÄn Tingsryd :)
Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.
Jag följer det mesta i OS. SÄ roligt att det börjar.
Sorg Àr kÀrlek som blivit hemlös
Nej tvi vale. Har aldrig gjort och kommer aldrig att göra đ
Nu har OS invaderat Kunskapskanalen ocksĂ„. FörstĂ„r inte vad sport har att göra i en kanal som ska handla om kunskap och vetenskap. đĄ
ÂĄÉčnÊÉuÆÄ±s ÉŻos uÇp ÉÉ„ É„Éo uÇÊxÇÊ ÉčÀɄ uÇp ÉÉčÇıdoÊ ÊÊÉ ÉčĂ¶É ÉčÉlÊ Ă„sÊÉo uÉÊn ÊÉčÉÉŻs ÉÉčÉq ÇÊuı np ÉčĂ€ ÉčÀɄ ÊÇp ÉsĂ€1 np uÉÊ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Oj! InstÀmmer!
Kunskapskanalen som brukar vara sÄ bra, en skillnad mot alla flamsprogram i de vanliga kanalerna.
"Freden mÄste komma först. Gör den inte det, min vÀn, kommer inget efter den."
đ SajtvĂ€rd pĂ„ Fenomen, HjĂ€rnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Ja, man kommer inte undan. Tur att det finns play och Netflix . SÄ att man kan vÀlja det man vill se.
Nej, totalt ointresserad.
â-
Whatâs meant to be will always find a way
Vilka Äkare vi har.
Guld, silver och brons damer sprint.
Ganska ointresserad av sport överlag men ska titta pÄ curlingen ikvÀll med syskonen WranÄ, fam WranÄ har sommarstuga i samma omrÄde som jag har min sÄ nÀstan grannar sÄ dÄ blir det mer intressant att titta
SÄ fantastiskt. Detta syskonpar som förlorade mycket i början. Sen vÀnder det och de tar guld i curling.
#18 LĂ€ste precic det. Extra roligt att de slog amerikanarnađ
/Maria
#19: Jaa visst Àr det
Ja fy fasiken. OS invaderar varenda tv och radio-kanal som finns kÀnns det som.
#12: De senaste dagarna har Kunskapskanalen visat omvÀxlande konstÄkning och curling. KonstÄkningen har i princip tagit över kvÀllstimmarna (i kvÀll Àr det mellan 19.25 och 23.15). Dessutom har en del andra program flyttats dit, dÀribland Hemmagympa med Sofia, Nyheter pÄ lÀtt svenska, Nyhetstecken, Uutiset och Oddasat. SÄ det Àr inte mÄnga av de ordinarie programmen som fÄr plats.
Imorgon Ă€r det drygt fem timmar Freestyle (puckelpist) pĂ„ eftermiddagen och drygt tvĂ„ timmar Short track pĂ„ kvĂ€llen. đĄ
OS visas pÄ sÄ mÄnga kanaler i Är - inte bra.
TV 1, TV 2, TV 4, Kunskapskanalen, HBO Max och playkanaler mm.
I gĂ„r var det 4 sporter pĂ„ olika kanaler samma tid som jag följer. Till slut visste jag knappt vad jag sĂ„g đ
- Redigerat 2026-02-11 16:03 av beem