Pyssel
Är du en pysslare inför julen ?
Nätet har ett överflöd av pyssel och inspiration för den som vill.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Jag pysslade mkt när äntligen hemma började gå på tv och då var det saker man gjorde om av gammalt osv. I mitt fall så är förvaring och ytan inte den bästa där jag bor nu. Tänker bygga ett hobbyrum när jag har hus så man alltid har en yta för allt sen men tills vidare så har det intresset pausats och sen har pysselsaker blivit lite dyrare tycker jag så då blir de att mer köpa färdiga saker ist för o pyssla ihop själv.
Mvh Mayhems "hönsmamma"
Jag fick aldrig pyssla som barn och när sonen var liten så blev han sönderpysslad😃
Han skojade och sa att han fick ångest när vi gick förbi Panduro😉
/Maria
Tyvärr inte, pysslade inte när jag växte upp så lärde mig aldrig det.
I skolan pysslade vi lite till jul och påsk men tyckte alltid det var så svårt, så det gav ingen direkt mersmak.
Hade tydligen tummen mitt i handen, så fröken fick alltid hjälpa mig bli klar i tid.
Hade nog klarat det om jag fått mer tid på mig.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Nej det är jag inte. Sonen gör mycket på fritids.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag pysslar en del inför julen. Men det var betydligt mer när barnen var små.
Jag har pysslat mycket genom åren men numera blir det inget.
Priset på olika pyssel har tyvärr ökat mycket. Jobbigt för familjer med många pysslare.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
#6 Fasr man kan pyssla med mycket som inte kostar tänker jag.
/Maria
#7: ja det håller jag med om. Tog min förra pusselmatta o några Blommpinnar o gjorde om till ett tipi tält till kanin som var totalt ointressant, ska sy ihop en aktiveringsmatta framöver o se om de är roligare. Har faktiskt fått en plats på ett ställe där man gör just pyssel,konst osv. Det är inför att arbetsträna så jag sa att jag vill gärna få igång den kreativa delen om möjligt så jag ser fram emot detta då man har ytor där på ett helt annat sätt än hemma🙂
Mvh Mayhems "hönsmamma"