Godmorgon söndag 7 september
Godmorgon på er.
Här ör sol och 10 grader.
Idag hade min mamma blivit 98 år om hon levt. Vissa datum bara fastnar.
Ha en fin söndag alla.
/Maria
Godmorgon
En dag utan några planer. Så idag tar jag hundarna och åker till ett friluftsområde utanför kalmar. Möjligt att vi stannar och äter något oxå.
Solen skiner så blir nog en härlig dag.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Morgon!
Idag ska jag och sonen till akivitetscenter där de har lite blandande aktiviteter med mingolf, klättervägg, lekdel, vr och sånt. Är via Attention, en förening som är för barn med NPF-diagnoser, gick med nu här i augusti, så de har lite olika saker ibland och erbjuder även digitala kurser i tex ADHD om man vill gå sånt osv. Jättebra. Så ställen ärbokat enbart för detta gänget idag :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Godmorgon!
Fick "sovmorgon" av barnen idag, dom vaknade 7:30. Kändes lite lyxigt efter att ha vaknat runt 5:30 hela veckan.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
God morgon
Mulet och 17 grader
Mannen är iväg på loppis jag valde att stanna hemma idag
Tvättar sängkläder och funderar på om jag ska baka idag eller inte
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Godmorgon. Mulet och 15°. I em blir det Volleyboll EM på TV. Ser ut att bli regn så inget jobb ute.
Önskar alla en fin dag.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Nu har vi varit på Ikea och Plantagen med min bror och svägerska.
/Maria
Blev en toppen eftermiddag och trött men nöjd son här hemma :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Vi har haft rejält med regn em och kväll. Jag var i köket och skulle göra fika. Plötsligt blir det ljust på hela gatan och sen buller. Läser att andra sidan av sta'n är strömlöst så jag tog fram en stor ficklampa ifalll…….
Sorgen är kärlekens pris
#8 Oj då😮
/Maria
#9: Det blev bara 1 buller. Jag såg på SMHI Radar och blixt att ovädret passerade ca 2 mil öster om oss. Den bilden var helt röd av blixtar. Måste ha varit ett rejält åskväder.
Sorgen är kärlekens pris