Födelsedagen
Firar du din födelsedag?
I så fall hur?
Stolt ägare till tre La permer
Brukar fira med min mamma som fyller år 9 dagar innan mig.
Sedan med familjen också här hemma.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Delar födelsedag med mitt brorsbarnbarn, så jag "åker snålskjuts" på hans firande, men firar inte själv. 😊
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Har slutat fira min födelsedag, men blir förstås glad om jag blir ihågkommen med kanske en blomma. Däremot så firas barnbarnen.
I min familj brukar vi gå ut och äta, och den som fyller år får bestämma vart. Vi skippar presenter och så. Det räcker gott som "firande" för mig :)
//Jessie
Ja för att familjen vill. Men hade jag fått som jag vill NEJ
brukar få rosor o choklad. Ett år morötter 😄
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Förr om åren gick jag till mamma och åt middag. Sen några år tillbaka så slutade vi fira i släkten, "vi bytte ju bara pengar med varandra" så numera är det bara "stora" födelsedagar som firas.
Brukar vara enkelt med någon blomma och mat.
Jag hoppas att när jag fyller 70 (om några år) att vi helt skippat firandet!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Jag firar inte längre min egen födelsedag, för ett av mina barn fyller år nästan samtidigt så vi firar bara hen. Jag orkar inte hålla på och ställa till med två kalas. Dessutom är det viktigare med barnens födelsedagar. Men jag får alltid någon liten present, och det är ju förstås trevligt.
"Everything will be okay in the end. If it’s not okay, it’s not the end." ~John Lennon
Vore det upp till mig så skulle jag inte fira min födelsedag, men barnen, trots att de flesta nu är vuxna, vill gärna komma hem och fira mig ,med tårta och presenter.

Vi firar våra födelsedagar med barnen.
Inga presenter men god mat och samvaro.
Stolt ägare till tre La permer
#9: Maten och samvaron tar jag mer än gärna, men tycker inte de skall lägga ner massa pengar på mig 😊
Varken jag eller min man bryr oss om våra födelsedagar.
Däremot firar vi andra nära och kära såklart.🙂
/Maria
Jag tycker det är jobbigt att stå i centrum, men träffar gärna min familj. Bjuder in till fika varje år. Fyller år i december så det blir ofta glögg, pepparkakor och lussekatter 😊 Det brukar bli jag, min man, mina föräldrar och mina två bröder. Och makens pappa. Det räcker så för mig 😅
Min man gillar att fira oavsett vad det är. Han fyller 30 år nästa vecka men vi ska på bröllop då, så vi firar denna helg istället. Ena dagen med våra familjer och dagen efter blir det hemmafest. Full rulle hela helgen 😃
/Fia ☁️
Jag tycker oxå det är jobbigt att stå i centrum men mina barn och barnbarn vill gärna fira mig på min dag . Mina barnbarn ritar teckningar så jag blir alldeles rörd.
Såklart att jag har kalas då, dem vill ha en nybakt kanelbulle . Förstår det. Sedan bakar jag en extra go'tårta med mousse i.
Men men , , det bästa är att mina barn och barnbarn kommer. !!❤
HH 🙂
Jag gillar att fira mig. Dock ett år var nog 18 eller 20 år då. Är 34 nu. Så kom bara mitt ex. Jag bodde hos mina föräldrar så de var ju där också. Två av mina närmsta vänner kom inte. De åkte iväg och umgicks med varandra istället. Jag hade fixat mat, snacks och sådant. Så då blev jag besviken. Annars så har jag haft en del fina firanden.
Mvh
Mig
Jag är tacksam för varje födelsedag som jag får uppleva 😊 Just iår är jag mycket ute på rull, så har kommit överens med vännerna att vi firar i slutet av september, när campingsäsongen är över. Igår råkade vi ut för världens störtskur, när vi var på promenad. Hundarna blev som två tvättsvampar och jag blev blöt inpå underkläderna, så jag körde hem. Nu på morgonen överraskade mina killar mig 😍 (den tredje är på jobbet)
/Désirée
#15 Härligt 🙂
/Maria
#15:
Åhh. , va mysigt för dig/ er. . Kram ♥️♥️♥️
HH 🙂
#15: Underbart!! Dina killar är så snälla och fina.
"Everything will be okay in the end. If it’s not okay, it’s not the end." ~John Lennon
Grattis i efterskott!💐
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#20, Tack så jättemycket! 🙏😊
/Désirée