Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 191 ggr
Ana.J
0

Drömresmål

Har ni något drömresmål? Och har ni någon plats ni gärna skulle vilja resa till igen?

// Ana

Maria
0

Åh det är många ställen jag skulle vilja besöka. Framförallt historiska platser.

Jag skulle gärna vilja besöka Amorgos igen.

/Maria

Lona
1

Nya Zeeland är ett sånt där riktigt drömresemål.
Likaså en ridsemester på Island, jag har varit där tidigare men då blev det bara en endagstur.

Wien och Österrikes alper står högt på listan för ett återbesök! Även Rom skulle jag vilja besöka igen, gärna fler delar av Iralien.

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

RackarFia
1

Vi gifte oss förra året och planen var bröllopsresa på Island i år. Nu har det kommit lite annat emellan, men Island står kvar högst på önskelistan 😊

Även Norge och Kroatien står på den listan. Båda verkar vara superfina länder.

Jag spenderade stora delar av mina somrar i barndomen uppe på Höga Kusten. Skulle så himla gärna ta med min man upp dit. Sverige är vackert!

/Fia ☁️

Maria
0

#3 Kroatien kan jag rekommendera. Underbar mat😉

/Maria

Ana.J
0

#4 Vilken stad om man vill sola och bada, hört att det är ett mycket tryggt land också!

// Ana

Maria
0

#5 Jag har varit i Dubrovnik och luffat runt lite i Pula-halvlvön också. Lika fint vilket som.

/Maria

Ana.J
0

Italien har jag också hört att det ska vara mycket fint.

// Ana

Maria
0

#7 Florens och Bologna har jag besökt. Fantastiska städer och även där så god mat.
Sonen och hans familj besökte Pisa sist och hade bara lovord.
Min man har varit i Rom och pratar om det än idag😉

/Maria

• Redigerat 2025-08-11 15:49 av Maria
Draken
0

Galapagos och Island är mina två absoluta drömresemål 🥰

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

beem
1

Oj vad ni är beresta. Jag har bara varit i de nordiska länderna. 😙 Så många gånger jag fått frågan- varför reser ni inte. Resa utrikes har aldrig varit ett önskemål men Australien, Österrike och Island är lite av min fantasidröm.

Sorg är kärlek som blivit hemlös

• Redigerat 2025-08-14 12:49 av beem
CasaRamon
0

Tycker att jag är ganska berest. Som barn så emigrerade familjen till Australien. Har sedan som vuxen rest en hel del. Jobbat i Italien och på Mallorca. Bott halvårsvis på spanska solkusten i 13 år. Numera kortare resor, mestadels till Mallis. Tyckte mycket om Thailand, men lite för lång flygtid för mej. Jag har inget direkt drömresmål numera.

flocken
1

Island.
Rida Islandshäst. Gärna ihop med min systerdotter.
Skottland och Australien

Men jag reser inte. Har för mycket djur och trivs hemma

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering