Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 174 ggr
Maria
2

Godmorgon lördag 2 augusti

Godmorgon på er.
Här är lite mulet 17 grader.
Ha en fin lördag alla.

/Maria

flocken
3

Godmorgon
Vilket röj det var igår på Ronny och ragge konserten i Borgholms slottsruin. Var slutsålt med biljetter. Var så häftigt.
Men är så trött idag. Både i huvudet och i kroppen. Vi kom i säng vid 01.
Men blir ingen lugn dag. Hämta sigge vid båten. Över den där hemska ölandsbron igen, vidare mot Borgholm. Hämta 18 åringen med flickvän och sen vidare för att titta/ Hämta valp.
Ikväll till stallet för att grilla

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

MonicaLagerquist
2

God morgon
Tog lite sovmorgon idag men nu ska jag straxt dra igång dagen

Mannen har fixat färdigt målandet i den glasade verandan samt tvättat fönstren så nu ska jag städa och möblera tillbaka där-

Kattutan men stolt Plåtis ägare

MonicaLagerquist
1

#1 Såännande med valp.-Lycka till

Kattutan men stolt Plåtis ägare

DesK
3

God förmiddag 😊
Igår skulle min far ha fyllt 100 år och idag för 50 år sedan, var jag bakis för första gången i mitt liv 😎 Tack och lov har det inte hänt så många gånger efter det. Fars 50-årsfest var en fantastisk tillställning i vår trädgård med grillning och mycket gott och många trevliga människor 😍 men det blev lite väl många skålar ☺️

/Désirée

beem
2

Godmorgon. Sol och 24°. Ser ut att bli varmare mot em. Idag ska jag inte göra något bara sitta still och klaga på värmen 😃
Önskar alla en fin lördag

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

flocken
7
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Välkommen till familjen Trassel

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

beem
1

#6: Åhh vilken sötnos.

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

Maria
1

#6 Så söt.🙂

/Maria

aggeelin
2

#6: å en liten Trassel!!!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

flocken
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

En liten trassel. Ett blått öga och ett grönt

…………………………………..

kara_murray
1

#6 Vilken bedårande sötnos!!! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Sigge verkar dock inte tycka om sin lillebror… om inte annat väldigt tveksam…..😄😄❤️❤️❤️

flocken
4

#11: nej sigge fattar inte riktigt grejen. Men då han inte orkar jobba som innan han skadade sig så kände vi att han behöver träna upp en efterträdare

…………………………………..

Tarotstollan
1

#6. Hoppas att Sigge och Trassel skall bli goda kompisar.
Tråkigt att Sigge inte har kommit tillbaka till sitt gamla jag men det var ju en hemsk olycka han råkade ut för.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

flocken
4

#13: vi tror det kommer bli jätte bra. Var ute en sväng och mötte då min faster och kusin med deras hundar. De hälsade och när sigge lade sig ner lade sig trassel bredvid honom. Sen låg de där

…………………………………..

kara_murray
2

#12 jag tror absolut att det här kommer fungera jättebra med söta Trassel och fina Sigge!! Det var bara lite kul bild när Sigge gör grimaser och tittar lite under lugg…❤️❤️❤️