Appar
Har ni några kul appar ni använder?
Jag har en app som heter "Words of Wonders"
Det är olika bokstäver som man ska bilda ord av.
På min gamla telefon hade jag kommit till en "bana" på över 44 000😲
Jag var tvungen att börja om när jag bytte telefon. Nu är jag på bana 11 000 plus.
Kul när man får tänka lite och det kan jag behöva 😉
/Maria
Använder mest facebook, messenger, instagram och spotify.
Har svårt att direkt hitta "roliga" appar :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Inga roliga appar har bara det nödvändigaste typ SJ och Sas inte mer spännande än så skulle nån sno min mobil lär dom bli besvikna en riktigt tråkig telefon som ingen vill ha inget sparat i den några få bilder bara men det är nog den tråkigaste fånen samma med datorn inget spännande alls 😄😎

En rolig ord-app är ORDEL.
Du får sex försök att gissa ett ord på fem bokstäver.
Blir bokstaven lila är den med i ordet, blir den grön är den dessutom på rätt plats!
Det är ett lagom huvudbry varje morgon. Ett ord per dag. ;-)
Roligaste jag har är nog kanske Merlin Bird ID (känner igen fåglars läten).
Har inga spel på min mobil. På datorn har jag lite blandat med spel. Allt från MMOs till single player spel. Men i dagsläget spelar jag nog max en gång i månaden, om ens det.

#0 Det var ett lagom tidsfördriv!!! Jag slutade nu på nivå 5!!! Det kommer att ta ett tag innan jag når dina höjder!!!
Tänk jag har aldrig spelat ett endaste spel på varken dator eller mobil och inga TV spel har någonsin funnits jag har aldrig haft intresset och det närmaste spel jag kan komma är en jobbdator på tidiga 90 talet då la jag patiensen harpan några gånger bara för att se vad det var men det är så förlegat så det snudd på idag är en synd att tala om att man har gjort 🤣
Samma med musik och film inget har jag på mobilen jag har inte ens TV kanaler sen 20 år tillbaka istället köper jag in DVD serier med serier och filmer från förr och det utbudet som finns idag lockar mig inte alls istället vill jag ha serier och filmer från förr i tiden men jag är en obotlig nostalgiker så för 20 år sedan klippte jag av antennkabeln till TV-n och sen dess har jag inte sett på den vanliga televisionen 😎
Sedan spelar jag Wordfeud med några😉
Det är ju samma som Alfapet fast digitalt.
/Maria
Jag har Diamiond diaries och merge team restaurant som jag spelar på telefonen. På datorn har jag nintendos emulatorer och spelar Pokemon 😊
Spelar town ship just nu.
Mvh
Mig
Bästa spelappen jag har är nog appen för chess.com. Alltså, man spelar schack online, mot andra.
#7: trevligt att spela wordfeud!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet