Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 140 ggr
Maria
2

Godmorgon torsdag 19 juni

Godmorgon på er
Soligt men blåsigt.
17 grader.

Ha en fin dag alla.

/Maria

Fridaaaa
1

Morgon!

Blir att handla lite vi ska ha med oss imorgon på midsommarfirande.
Packa sonens väska med då han ska sova borta 2 nätter :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

worst
1

God Morgon!

Som vanligt här i "Solkustens Centrum", solen skiner! Jag hör hur vinden tar i, 16 grader varmt…

Idag ska jag starta en kusingrupp på Facebook och se om vi kan få kontakt lite oftare i vardag och fÄzt, man är ju ändå släkt?

DesK
0

God morgon 😊
Soligt och blåsigt här.
Ska handla lite inför imorgon och f ö fixa här hemma 😊

/Désirée

MonicaLagerquist
2

God morgon
Solen skiner och vi plockar ur Buster och plockar med saker

Planen är att åka och handla idag

Kattutan men stolt Plåtis ägare

[solljust]
1

God Förmiddag !

Blåsigt med rätt svala vindar moln och lite sol kikar fram ibland.

Gräsklippningen klar grusgången krattad kanter putsade så nu kan det få bli midsommarafton.

Ha en fin dag alla.

mayhem87
1

Godmorgon, fortsatt feber om nätterna så blir rastlös av att göra ingenting på dagtid o nu börjar de bli kyligt ute igen. Ha en toppen dag alla

Mvh Mayhems "hönsmamma"

Fridaaaa
1

Trodde det skulle vara lugnt vid 10 när systemet öppnade, tänkte många har inte semester ännu men jösses och folk trängde sig och höll på. Lite tragiskt att man beter sig illa pga alkohol tycker jag

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

mayhem87
0

#7: håller med om att valborg och just midsommar är kaotiskt på bolaget, gillar inte den stressen som människor medvetet skaffar sig över en dag som alltid varit🤣 samma i butiken här ute,förra året körde en äldre dam över mig för o komma åt den billiga potatisen,de stod o armbågades över den…lite onödigt kan jag tycka

Mvh Mayhems "hönsmamma"

beem
0

Godmorgon. 16° och regn. Enl väderappen har vi sol så det blir kanske sol. Hade tänkt jobba ute så vi får väl se om det går.
Önskar alla en fin dag.

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

[solljust]
2

Håller med er det är trist att folk blir som galna och fullständigt ska slå sig fram så var det på Hemköp häromdagen en massa folk och en dam kom jag faktiskt osams med två gånger till och med. Först plöjde hon fram med vagn det måste ha vart en farmor eller mormor hade en två tre årig unge i kundvagnen hon körde snudd på över mig men just då sa jag inget men sura minen fick hon.

Därefter när jag står i kön en äldre man framför mig hade något på benen som stöd samt käpp i sin kundvagn han hade svårt att gå och jag står bakom honom gissa vem som kom jo damen med barnet och skulle absolut förbi just honom som knappt orkade stå på benen helt hänsynslöst men då tog jag ton och sa du går runt som alla andra och ställer dig man tränger inte undan människor som har handikapp redskap och mannen blev så tacksam att jag röt ifrån.

Det är ofog sånt här systemet var jag till för ett par veckor sedan där brukar det mest vara irritation så jag var ute riktigt tidigt och på tal om det såg jag nån rubrik i tidningen med orden så slipper du bakfyllan gissar dom menade midsommar och min första tanke var att drick med måtta så slipper folk bli bakis det är det bästa knepet😄

Glad Midsommar 🌻😎

aggeelin
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God kväll
Jag sitter med lite goda rester. Sen ska jag ta mig ett bad i poolen. Ska packa och fixa lite för imorgon åker jag till kusin som har stuga utanför Garpenberg.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet