Resa
Har ni några resor planerade inför sommaren?
// Ana
Vi reser aldrig utomlands
Blir inom Sverige men vi har inte planerat något, tyvärr har vi bara 1 vecka tillsammans i år jag & sambon
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Vi reste mycket förr när sonen var lite och sedan tonåring.
Sista resan jag och min man var iväg var till Grekland 2013 så det var ett tag sedan.
Min man har rest mycket med jobb också.
Varken han eller jag är särskilt sugna på resor längre. Jag har några resmål jag skulle vilja besöka men vi får se vad som händer.
Så svar på frågan är att vi har ingen resa planerad😉
/Maria
Nej.
Jag har 2 v semester ( förhoppningsvis)
Egenföretagare så jobbar jämt.
Vi ska på en konsert. Åker väl till stugan, några turer med båten.
Vi ska nog sätta upp en ny hage i stallet.
Ja har man djur så har man
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Vi ska iväg en liten sväng på måndag.
Eckerö linjen .
Sen ska vi iväg med husbilen .Inga direkta planer.
Stolt ägare till tre La permer
#3 Ja det är inte bara att åka iväg. Och oftast svårt
Men jag personligen föredrar djuren än åka långt iväg :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Nu har jag mayhem så blir ingen resa,är inte mycket för att resa. Gör de enbart för matens skull,det saknar jag dock. Men det finns fina ställen runt om i Sverige, vill gärna besöka museum runt om i landet,men gillar inte turist tiderna🤣
Mvh Mayhems "hönsmamma"
Jag bor ju i Kalmar så jag brukar tillbringa slutet av maj till slutet av augusti/början av september på Öland. Annars brukar det bli en rest-plats-resa ner till grekiska övärlden ett par veckor med lite ö-luff alt till Ayia Napa på Cypern. Inget bestämt utan brukar boka några dagar innan jag reser. Beror väl mest på vädret. Dvs det får inte vara för varmt därnere. Samt att varken grekiska övärlden alt Cypern invaderas av massa flyktingar som har skett sedan 2015. Vill ha en lugn, fin och trygg semester med sol och bad och fina restaurangupplevelser. Får väl hoppas att svenska kronan stärks ytterligare lite så man kan leva hyfsat billigt där nere.
Min lilla egna sida som aldrig tycks bli klar www.karl-webmaster-johansson.top
Inget planerat och jag brukar spontan åka planerar sällan resor det brukar bara falla på att nu ska jag iväg.
Sommaren föredrar jag i Sverige och åker utomlands när det är kallt här och jag blir sugen på sol och värme 🌞
#7:
Mönsterås här. Förstår fortfarande inte tjusningen med Öland 😄
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
#9: Jag har aldrig påstått att det är någon "tjusning" med Öland mer än att vi troligen har något färre regndagar per sommar. Tyvärr får vi dras med massa smålänningar som invaderar ön sommartid och troligen förorsakar att allt blir dyrare på ön och vägarna proppar igen och fyllan sprider sig på ön.
Min lilla egna sida som aldrig tycks bli klar www.karl-webmaster-johansson.top
Vi stannar hemma och njuter av den härliga sommaren här. Det finns gott om roliga saker att göra i närområdet.
"Everything will be okay in the end. If it’s not okay, it’s not the end." ~John Lennon
#10: hahaha just det,hade helt glömt midsommarafton på Öland, åkte till köpingsvik en midsommarafton för som du säger,det är en grej för oss smålänningar. Men fyfan, att det ens är tillåtet att ha människor i tillstånden som de flesta var på den gången. Tyckte det var riktigt obehagligt och längst med stränder o såna mängder alkhol o droger. Såg faktiskt en tjej drunka,polisen stod jämte o fick inte ingripa för de är kustbevakningens jobb så min syster o en branddykare lyckades rädda tjejen innan strömmen tog henne. Skulle aldrig sätta min fot på ett sånt ställe igen o personligen aldrig bete mig sådär för den delen heller.
Mvh Mayhems "hönsmamma"
#10: tror det är därför jag inte gillar Öland. Så jäkla mycket folk 😄
…………………………………..
Enda "resan" för mig blir här i Borås på hundutställning sista helgen i juni.
Dit går jag, det är ca 1 km, så det brukar jag klara.
Hoppas att kompisen är så frisk så hon och hennes hund kan hänga med.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Nej. Vi ska flytta om några veckor, så denna sommar kommer fokus ligga på att komma på plats och bo in oss.
Bor på västkusten och det är så fint här på sommaren, vi brukar hitta på mycket här i krokarna 😊
I slutet på augusti ska vi i och för sig iväg över en helg för att fira min man som fyller 30 år, och gå på bröllop 🥰
/Fia ☁️
Jag har en stuga i köpingstrakten så det kommer bli dagsutflyker till områden runt där ex. örebro, kungsör, arboga+ min man har skaffat något gammalt tält från 70-talet orange så han vill retrotälta i mariestad så det blir kanske några dagar där ifall han lyckas montera det (han får testa i trädgården först). Jag har ju 6v semester i sommar så det ska nog finnas tid + vi har tänkt måla på huset med
Vi har bokat en resa till Mallorca i september. Det blir samma plats och samma hotell som senast resan i maj. En lugn och trevlig plats utan stök och busliv. Vi har bokat direkt med hotellet och tjänade då 5000:- jämfört med Bookings pris.
Vi kommer åka till Bodö i Nord Norge för att se om mina föräldrar. Sen blir det nog en sväng över till Levanger, lite längre söderut, för att hälsa på min bror med familj.