Godmorgon onsdag 4 juni
Godmorgon på er.
Här är mulet och 14 grader.
Ha en fin dag mitt I veckan alla.
/Maria
- Redigerat 2025-06-04 07:20 av Maria
Nu kom regnet 🙄
/Maria

God morgon!
En mulen morgon och 13 grader ute.
Idag blir det allehanda småpyssel. Det är t ex dags att vattna mina orkidéer, de blir dränkta i en timme, sedan klarar de sej fjorton dagar till… :-D
Morgon!
Skickade ut kaninerna i hagen innan jag lämnade sonen vid skolbussen (den stannar utanför oss). Druckit kaffe, lugn dag utan planer
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Godmorgon, min kylskåpsdörr läcker vatten så får se hur smidigt eller osmidigt de kommer att gå o fixa detta och rädda maten,skönt att man storhandlat. Men har grannar som fått ny kyl och frys som står tomma men har sån olust och släpa över allt och ens bry mig just nu 🤣
Mvh Mayhems "hönsmamma"
God morgon. Solen skiner och det är 16 grader varmt ute. Allt är grönt och det finns blommor överallt 😍
"Everything will be okay in the end. If it’s not okay, it’s not the end." ~John Lennon

God morgon
Mulet och femton grader.
Idag fyller bonussonen 50 år så vi ska fira honom på en resturang i Uppsala.Vi blir ett stort gäng. Hans mamma och styvpappa ,halvbror med familj, min man och jag och hemmasonen, yngste sonen med sambo och barn.
Ha en bra onsdag.
Stolt ägare till tre La permer
God morgon!
Nu är vi hemma igen, både skönt och lite tråkigt. Det har varit gött att vara iväg och vi har haft en fin semester, lagom slapp med fjällvandring och stughäng.
Här är varmt och mulet, vi ska nog ägna oss åt att packa upp, tvätta och sova idag, Lasse och jag!
Ha en fin dag alla! 🌻
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
Godeftermiddag. Mulet och 16°.
Har suttit i telefonkö. Det verkar inte finnas något företag man kan ringa till utan denna långa telefonkö. Så trist.
Inga planer för dagen lite utejobb kanske.
Önskar alla en fin dag.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
God Eftermiddag !
Här är det 16 grader och mulet och torrt men tydligen har det regnat lite i morse fick jag veta jag har inte vart hemma sen igår och mer regn ser det ut att komma enligt radarbilden på SMHI så är det lite på ingång hoppas jag.
Regn kommer då och då men hur kan det blåsa så mycket och i flera veckor kan det ha med klimatförändringarna att göra ? blåsten torkar upp allt och det är lika dammigt och torrt snart igen.
Ha en fortsatt fin dag 😎
#9: Jag håller med. Det är mer blåsigt än vanligt. Vi brukar ha minimalt med blåsiga dagar före midsommar men i år har det blåst nästa hela våren och verkar fortsätta så.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris