Ålder
Känner ni er som er ålder?
Eller känner ni er rentav äldre eller yngre?
/Maria
Jag ser yngre ut än vad jag är,så jag upplevs yngre av de flesta. Men känner mig mycket äldre än jag egentligen är,vilket hela livet faktiskt varit lite jobbigt o inte tas på allvar pga "så ung ålder" så har alltid längtat efter o bli äldre.
Mvh Mayhems "hönsmamma"
Hur upplever du det?
Mvh Mayhems "hönsmamma"
Som yngre så jag väldigt ung ut. Minns när jag och sonen reste när han var mellan 16-20 ungefär.
Han var väldigt noga med att klargöra att jag var mamma och inte flickvän😉
Der blev lite fel några gånger 🙄
Jag blev sjuk när jag var 43 och då började jag åldras snabbt kroppsligt och jag började även känna mig ganska gammal snabbt.
/Maria
Jag håller med att sjukdomar påverkar hur man känner i ålder. Men kan du få såna dagar då man ha extra energi o känner sig löjligt ung för att sen behöva återhämta sig lite extra senare?det upplever jag mer av nu för tiden.
Jag tycker det är svårt att se ålder på andra,vore enklare om man ställde frågan hur gammal personen känner sig
Mvh Mayhems "hönsmamma"
#4 Haha, löjligt ung var åratal sedan jag kände sist 😃
/Maria
Jag känner mig nog yngre på insidan än vad utsidan visar nu
förtiden tiden.
🌸🌼🌸
Livets alla steg
Är mina att ta
🌼🌸🌼

Efter två veckors hostande med feber och elände känner jag mig som 102 år
Men i vanliga fall har jag lite svårt att förlika mig med att jag är 65 på det 66.
.
Stolt ägare till tre La permer
#7: Men fy 17:on. Hade en sån period i februari och det kändes som om att stå med ena foten i graven.
Krya på dig.
🌸🌼🌸
Livets alla steg
Är mina att ta
🌼🌸🌼
Fyller 35 men känner mig mer som 25 haha
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Det varierar.Jag känner mig ofta mycket yngre än det står i alla papper men det finns också dagar då jag känner mig riktigt gammal.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Jag har flera gånger fått höra att jag ser yngre ut än 36 år. Och jag känner mig nog så också…tycker att jag stannade på runt 30 år i känslan. Och har svårt att förstå att det har gått 6 år sedan dess..
Är 59 år lite drygt men känner mig som när jag var 30 både fysiskt och mentalt så ännu har inte åldern satt in på mig och jag har en väldigt god fysisk och är stark mentalt vilket jag alltid vart både fysiskt och psykiskt stark sen jag var barn och det har följt med mig upp i åren. Intressant blir att se om jag fortsätter hålla den styrka och tempo som jag har en del har det med sig långt upp i åren andra får snabbare olika krämpor och besvär.
En del tycker jag ser yngre ut men själv tycker jag nog att jag ser ut som min ålder och ibland ser jag dom som är yngre med några år att dom kan se äldre ut än mig fast dom är yngre så sånt där kan nog ha mycket att göra med gener men jag upplever mitt utseende att vara i den ålder som jag är och grått hår det är jag så nöjd med 👵
Är nu i en ålder som jag trivs väldigt bra i och bara njuter fullt ut av livet och jag har hälsan så det är bara att tuta och köra så det ryker ta vara på allt i livet 😎
Har nyss fyllt 53, men känner mig inte alls så gammal, förutom när jag går in i smärtskov, då blir jag helt plötsligt 200 år gammal känns det som 🙈
Känner mig som 25 - 30 men kroppen är över 95 år!👵
Är 66 år.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
- Redigerat 2025-05-17 11:43 av Tarotstollan
Jag känner mej minst 10 år yngre.