Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketter: ordet-Àr-fritt-vÀl-valda-ordpollenallergi
LĂ€st 101 ggr
[solljust]
3

Pollenallergi đŸ€§

Hur Àr det för er lider ni av pollenallergi ?

Det Àr sÄ fina tider som vi gÄr till mötes med vÄren och allt som prunkar ut men mÄnga har svÄrt dom hÀr tiderna sÄ dom blir riktigt dÄliga.

Min Far 96 Är drygt Àr en av dom men sÄ regnade det i natt bums var det bÀttre och han kÀnner inte alls av det lika mycket .

Jag Àr skonad jag har aldrig kÀnt av pollen men som alla andra kan jag kÀnna damm att det kliar lite i nÀsan och nÄgon enstaka extra nysning kan komma men inga problem jag kan inte klaga tvÀrtom sÄ en liten nysning ja men jösses vem nyser inte om den fÄr damm i nÀsan oavsett det Àr pollen eller nÄgot annat damm det gör vi allihop helt normalt.

Jag kÀnner flera pollenallergiker dom slÄs ut dom ligger och mÄr riktigt dÄligt av det hÀr och det mÄste vara ett enormt hinder med tanke pÄ hur tidigt pollensÀsongen kan börja redan i januari och februari och nu nÀr vÄren pÄ riktigt kommer hur Àr det för er har ni jobbigt med pollen eller klarar ni er vÀldigt bra ?

Attji prosit Ă€r frĂ„gan đŸ˜‰đŸ€§

Fridaaaa
1

Jag fÄr ta tabletter och nÀsspray.
KÀnner dock av det ibland ÀndÄ, hopplöst :(
Och blir trött

Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.

[Undertaker]
1

Har pollenallergi. Äter medicin samt att vi har pollennĂ€t för alla fönster och balkongen hĂ€r hemma. Lider gör jag Ă€ndĂ„ nĂ€r jag lĂ€mnar hemmet. đŸ€Ł

• Redigerat 2025-04-14 16:13 av [Undertaker]
Draken
1

Har pollenallergi, men det Àr hanterbart med nÀsspray och allergitabletter.

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. LÄnghÄrig Chihuahua

Kennel Teiashis

Maria
1

Har aldrig kÀnt av nÄgot men min man blir ganska pÄverkad.

/Maria

beem
1

Tack och lov har jag ingen kÀnning men set ju vilket elÀnde det Àr för mÄnga personer.

Sorg Àr kÀrlek som blivit hemlös