God morgon lördag 15 mars
God Morgon på er 😎
7 minus här men det känns inte alls så pass kallt när jag vädrar trodde det var varmare grader än så men ack vad jag bedrog mig 😁
Sitter med dagens första kopp kaffe och ska strax sätta på tvättmaskinen och slänga in en stek i stekpåse i ugnen städa lite för det är nu dagen börjar för oss nattmänniskor när andra gått och lagt sig då kliver vi upp med ett glatt humör 😂
Ha en fin dag alla när ni vaknar 😊
- Redigerat 2025-03-15 07:17 av Maria
Godmorgon
-7 men klart o fint ute.
Kan inte sova. Lyckas med förhoppningsvis 5-6 timmar/ natt just nu.
Snart tina upp bilen och åka o släppa ut hästarna.
Sen en lugn morgon innan jag måste dit igen några timmar.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

God morgon
Vaken sen halv tre men låg kvar i sängen och lyssnade på en bok
Minus två grader och klart väder
Ha en bra lördag
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Godmorgon.
Här är fyra minusgrader.
Jag ska inte gå utanför dörren 😉
/Maria
Godmorgon
En kall dag men nu tittar solen fram. Flisan såg solen och ville ut i uterummet. Jag stängde dörren för hu så kallt idag. Det dröjde inte länge så ropade Flisan "släpp in mig"!! Se bilderna. Det är plusgrader i uterummet men det blir ändå rök när Flisan ropar! Blir imma på rutan!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God dag!
Råkade sova länge idag, till 10.45 😅
Idag ska vi röja och städa på uteplatsen inför vår och sommar. Vi ska även åka och handla växter men om det blir denna helg eller lite längre fram får vi se. Ska köpa murgröna och tujor att plantera runt uteplatsen.
/Christina
- Redigerat 2025-03-15 11:39 av citytjejen
Godmorgon. Mulet och +3°. Ska bli nederbörd i någon form i em.
Få se om energin dyker upp då ska jag börja plantera om blommor.
Önskar alla en fin lördag.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
#4: Så gullig det syns ju "släpp in mig" 🙂
Sorgen är kärlekens pris
#4 Tittut Flisan😺😸😹
/Maria
#7: #8 ja verkligen! Släpp in mig, skitkallt här ju!! Nu är hon nöjd att sitta på fåtöljen och se ut. Vi hoppas på mer värme snart! 🙋♀️🐈
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Sitter och ser TV och plötsligt hör jag något underligt ljud mot fönster- full snöstorm och blåser som bara den. Suck visst är det väl vår nu eller i alla fall lite vår. 🤔
Sorgen är kärlekens pris
#4: Söta Flisan har gått ut på balkongen och tar sig ett bloss det ser faktiskt ut så 😂 Lilla Gumman skönt att komma in i värmen igen 😻