Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 136 ggr
Ana.J
0

Dagbok

Skriver ni dagbok eller har gjort det? Jag personligen tycker det är jätteskönt att kunna skriva av sina tankar man har.

// Ana

• Redigerat 2025-01-11 12:04 av Ana.J
Maria
1

Hela min barndom fram till jag träffade min man skrev jag dagbok.
Jag skrev på A4 ark och satte i pärmar. Skrev både för hand och på maskin.
Jag har flertalet fulla pärmar här hemma.

/Maria

flocken
1

Jag ser min Instagram sida lite som min dagbok.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Carmarino
1

Har skrivit dagbok varje dag sedan jag var 13 år. Mellan 10 och 13 år skrev jag lite då och då, för jag fick en dagbok i 10-årspresent. 😊

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Tarotstollan
1

Jag har skrivit dagbok sen jag var 9 år. Vet snart inte vad jag skall göra av med alla dagböcker.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Draken
0

När jag var ung skrev jag dagbok. Men sedan föll det i glömska tills sonen råkade ut för massa skit med droger och polisen, då skrev jag på datorn allt som hände från dag till dag.

Skrev även en tråd, som en dagbok, inne på Bokstavsfolk iFokus.

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

Du har kommit rätt. Här diskuterar vi bokstavshandikapp. ADHD, Asperger, Tourettes, och andra neurologiska handikapp. Denna sida är till för alla de som vill veta mer och prata om "bokstavshandikapp". Oavsett om du har något av dessa handikapp/funktionshinder själv, är anhörig eller bara intresserad av att veta mer, så är du välkommen till Bokstavsfolk i Fokus. Alla är välkomna att läsa, skriva, diskutera och på annat sätt delta. Tänk på att alla skriver ur sitt perspektiv och beskriver sina egna upplevelser. Vi ber dig därför att även respektera sådant som inte alls stämmer med vad just du tycker och tänker. Sidan drivs helt ideellt, utan ekonomiskt stöd från vare sig myndigheter eller organisationer. Vi som driver sidan är inte experter, vi utgår från vår egen erfarenhet. Därför ska sidan inte anses vara helt korrekt, utan är mer till för att skapa en gemenskap och en öppen dialog. Ställ frågor, berätta, tipsa eller besvara. Alla bidrag till diskussionerna är välkomna och ingen fråga är för dum för att ställas.