God morgon fredag 13 december
God morgon. Inte fått nån sömn för är så hungrig. Långt till måndag…
Det snöade inatt så finns nytt snötäcke. Minus sex också.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

God Morgon!
Minus åtta grader nu, burr! Det ser ut att bli sol?
Idag kommer jag att ägna dagen åt att bli klar med antavlorna till min släktforskning. Planerar att överlämna allt till min bekant på måndag.
Sedan kan jag ägna mej åt eftersatta hushållssysslor till jul! :-o
Godmorgon på er.
Det är både Lucia och fredagen den trettonde 🙂.
Ha en fin Lucia alla.
/Maria
God Luciamorgon 🕯
Tre minus och vi ska visst få snöblandat regn mot morgondagen. Tänkte åka till fjälls i morgon några dagar men ska det vara tråkväder kan det vänta till Januari eller Februari som förhoppningsvis kommer med sånt där underbart kristallväder och härliga minusgrader.
Ha en fin fin dag på er.
God morgon och Glad Lucia eller vad man nu säger.
Idag blir det återbesök hos veterinären igen, hoppas på en "ok-stämpel" på Lasse den här gången. ❤️
Här står hästarna och hänger, de tycker att det är lite tråkigt i hagen nu så de kommer gärna och kollar vad man sysslar med.
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
Godmorgon. Mulet och-6°.
Det är lite halvmörkt ute.
Tur det är vintersport på TV som piggar upp.

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
- Redigerat 2024-12-13 11:43 av beem
Hemma för lunch och sen vidare till stallet. De tre 🐴🐴🐴 vill ha mat och rent i boxarna. Gick ut 7:30.
Vaknade vid 03. Tog fram spikmattan efter någon timme och lyckades ligga kvar i sängen en stund till. Kommer bli en lång dag.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#7: Så mysigt
Sorgen är kärlekens pris
Nu börjar det snöa ❄❄❄
Sorgen är kärlekens pris
#7: Ni har så mysiga uteboxar!
Jag saknar verkligen ett rejält skärmtak ut över våra, både för skydd in i själva boxen och när man står och sköter hästarna utanför.
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
#10: Så mysigt med Lucia
Sorgen är kärlekens pris
#10 Så fint.
/Maria
#11: ja, skulle jag ha eget stall så är detta perfekt. Vi har även tak över rundbalarna. Visst kan jag ibland sakna ett " riktigt " stall. Men för hästarna är detta optimalt
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering