Påverkas ni av vädret ?
Hur mycket påverkas ni av vädret ? Blir allt tungt en regnig dag ? Flödar energin en solig dag ?
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Om jag får stanna hemma inomhus en regnig och grå dag så påverkas jag inte av vädret. Det är mysigt att ha det varmt och gott inomhus men måste jag iväg och vädret är regnigt och blåsigt så kan det ju kännas lite jobbigt.
Nej jag påverkas inte av vädret. Tycker illa om att frysa men det påverkar inte mitt humör.
Däremot om det är sådär tungt väder ute, på väg att bli åska så brukar jag få huvudvärk.
/Maria
Nej. Däremot av temperaturen. Jag fryser extremt lätt och när det är vinter hatar jag att gå ut.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Lufttrycket märker jag av. Är det för lågt orkar jag så lite. Är det mycket lågt räcker inte en liter kaffe.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Jag påverkas av tryckförändringar samt temperatur. Så oftast huvudvärk runt väderomslag (framförallt stark huvudvärk/migrän vid extremare omslag så som strålande sol och 30 grader till åska med ösregn).
Även ledvärk, yrsel, illamående och trötthet kan jag få beroende på vad vädret och temperaturerna gör.
#4: Det har jag inte tänkt på att lufttrycket påverkar. Så spännande. Nu ska jag ha lite koll på det.
Sorgen är kärlekens pris
- Redigerat 2024-09-23 14:48 av beem
Får ofta mer värk av väderomslag, men jag påverkas inte av om det är dåligt väder. Däremot mår jag dålig när det är för varmt.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Jag kan känna av nacken då det är blåsigt.
När det är för varmt på sommaren runt 30° påverkas jag. Då avtar energin. Jag kan inte njuta i värmen. En regnig dag kan energin komma men även en solig dag så jag påverkas nog inte så mycket av det. Det varierar.
Sorgen är kärlekens pris
- Redigerat 2024-09-23 16:22 av beem
Jag påverkas. är det mycket väderomslagningar blir jag tex oftast trött.
Är det ruggigt ute blir jag frusen trots att jag är inomhus
Tryckande huvudvärk om åska är påväg
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Om det är ett rejält lågtryck eller åska på gång så kan jag få huvudvärk. Är det väldigt varmt så mår jag inte toppen och jag håller mig i skuggan eftersom jag lätt får värmeslag av att vara i solen.
/Christina
#0: svårt att sova vid fullmåne
#7: eller varje gång man öppnar en dörr, som en dörrklocka …..
#12: Vad har dörrar och dörrklockor med vädret att göra?
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#12: eller signaturer,,……..