Godmorgon söndag 25 augusti
Morgon!
Trodde klockan var runt 8 men när jag hade stigit upp var ju klockan inte mer än runt 6 haha! Aja, kunde inte somna om när jag kommit upp så. Idag ska vi till mina föräldrar och syskon en sväng
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Vi ska på bio och se "Dunma mig VX"
Otis har redan sett den på premiären med sin mamma och pappa men barn är ju bra med det att de kan ofta se saker om och om igen, som de gillar.😉
/Maria
#2 Jag har försökt få sonen att gilla Miniorerna, men icke haha! Tycker de är så söta, han ratar dem :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#3 Så lustigt. Otis älskar dom. Farfar med😃
Gru är min favorit förstås.
/Maria

God morgon
Efter en natt med mycket blåst har det nu lugnat ner sig.
Sol och 18 grader.
Vi planerar att lämna Öland idag så jag hoppas att blåsten inte ställer till problem.
Ha en bra söndag
Kattutan men stolt Plåtis ägare
God morgon!
Vaknade redan 7.30 och kände mig utvilad. Regnar lite här och blåser.
Om det slutar regna senare så ska vi göra en liten mc-utflykt och åka till Hökeriet som är en gårdsbutik och café.
/Christina
Godmorgon. Mulet och 13°. Det har regnat men uppehåll nu men enl prognosen ska det regna hela dagen.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
God eftermiddag. Vaknade för någon timme sen. Somnade vid 9…
Känns kallt men jag är så otroligt trött så är mer frusen än vanligt.
Är ledsen idag. Fick reda på igår att min fd foderhund fick somna in, så har gråtit av och till och känner en massa saknad i hjärtat över henne. Hon bodde ändå hos mig i nästan fyra år, då hinner man fästa sig rejält. Men hon hade blivit gammal och sjuk och igår insåg hennes ägare att det var dags, och dessutom fanns det ingen tid att vänta. Jag klandrar dem inte, kände de att det inte gick att avvakta längre så stämmer det. Dessutom handlade det ju inte om dem eller mig, utan om att Maya inte skulle behöva lida.
Känns så tomt att jag aldrig mer kommer få gosa med henne.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
#8 Dt är så ledsamt när kära djur lämnar oss😢
/Maria
#8: Fy så jobbigt.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

Beklagar ❤️💔
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Tack ni fina ❤️
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"