Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 180 ggr
MonicaLagerquist
2

Godmorgon tisdag 20 augusti

God morgon

Idag är planen att plocka ihop och sen styra Buster mot Öland

Men först ska vi fixa här hemma och besöka pappa på vägen när vi passerar Enköping.

Sonen ska ta Kombi till veterinären idag så det känns lite nervöst Han hittade en knöl på ett av hennes juver

Delvis soligt och 13 grader

Kattutan men stolt Plåtis ägare

• Redigerat 2024-08-22 07:37 av Maria
aggeelin
4
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon
Flisan och jag äter frukost. Snart dags för jobbet, nu är det förberedelser inför kursstart.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soligajag1
2

God morgon ,

Sol idag så jag kan sitt ute en stund.

Behöver åka till pappas boende med , hämta en del saker vi bestämde och delae mellan oss, min syster och jag.

Ha en fin dag allihop.

HH 🙂

DesK
2

God morgon 😊
Mulet och varmt här. Ska strax köra in till frissan 😊
Önskar alla en fin dag.

/Désirée

Lona
2

God morgon!
Ingen bra dag idag så vi kryper till sängs igen, Lasse och jag. Han håller visserligen på med lite förmiddagsbus så han får väl leka klart så sover vi bättre sen.
Älskade lille "skithund".❤️

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

MonicaLagerquist
2

Nu ringde sonen Det blir operation av Kombi nästa Vecka De kunde inte säga vad knölen var men de rekomenderade att den skulle tas bort så då får det bli så

Kattutan men stolt Plåtis ägare

beem
2

Godmorgon. Mulet och 16°. Jag anar att någon i närheten bygger för det kommer presenningar på min tomt lite då och då när det blåser. I går kom den fjärde presenningen. Jag har inte listat ut var de kommer från men det löser sig nog.
Önskar alla en fin dag.

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

Calcifer
1

God morgon. Ja jag vet att det är eftermiddag. Men jag vaknade nyss. Har lite feber och känner mig sliten. Ska gå och köpa falukorv så fort jag orkar. Jösses.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

beem
0

#7: Men fyy. Krya på dig ⚘

Sorgen är kärlekens pris

Calcifer
0

#8: tack! Jag somnade inte ens jättesent. Runt 2. Vaknade massor med gånger för att gå på toaletten men visste att nåt var "fel" när jag vaknade så sent.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

citytjejen
1

God dag!

Kom hem från jobbet för en stund sen. Det har öppnat ett nytt bageri/lunchställe nära mitt jobb så jag köpte med mig kardemummabullar hem. Vi har druckit te och hallonsaft till, otroligt gott var det 😊

/Christina

beem
1

#10: Åh så gott

Sorgen är kärlekens pris

citytjejen
0

#11: Jaaaa 😊

/Christina

Soligajag1
1