Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 139 ggr
Maria
5

Godmorgon torsdag 4 juli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon på er.
Mulet och 12 grader här.

Ha en fin dag alla.

/Maria

• Redigerat 2024-07-04 06:25 av Maria
Soligajag1
3

God morgon !

Här är det 14 grader och halvklart .

Ha en fin dag alla. 😊😍❤️

HH 🙂

MonicaLagerquist
2

God morgon
Det har regnat i natt men nu är det uppehåll.
14 grader.
Planen för idag är att fylla på vatten i Strömstad och sen tuffa via Norge sakta vända hemåt
Ha en bra torsdag

Kattutan men stolt Plåtis ägare

Maria
2

Nu kom regnet här.

/Maria

[Woodwalker]
2

God morgon!
18 grader och smått molnigt här.
Jag är hos min mormor, och ska klippa gräsmattan hos henne.
Ha en fin torsdag alla!

aggeelin
2

Godmorgon
Färdig med frukosten ovanligt tidigt såhär i senestertider. Jag ska till tandläkaren och göra klart en lagning. Jag har bokat om flera gånger p g a bruten handled, operation av handled, "jätteförkylning" och något annat. Skönt att äntligen få det klart.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Undertaker]
2

#0: Gud vilken sötnos.

God morgon, ytterligare en regnig dag. Jag gillar regn med värdet ger mig en hel del huvudvärk och sliter lite.

Snart helg så det är skönt.

Fridaaaa
1

Morgon!

Ladda för sista kvällen innan semestern. Jobbar nästa vecka med. Hoppas på bra väder då. Känns tomt utan vissa kollegor som har semester nu, man träffas inte på 8 veckor totalt.

Sista dagen för sonen på förskolan med. Kommer kännas konstigt att inte ha förskolebarn längre. Efter sommaren blir det skola och fritids istället.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

beem
1

Godmorgon. Sol och moln och 21°. Det blåser rejält fyyy. Inga planer för dagen. Få se om jag tar itu med ogräset men det blåser kraftigt. Inte kul att vara ute då.
Önskar alla en fin torsdag.

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

[solljust]
2

God Eftermiddag !

Regnat om vartannat här och jag älskar regn och rusk framför allt åskväder och snöstormar är mina favoriter så jag klagar inte men det kanske man inte ska säga allt för högt nu i semestertider när andra vill ha sol och värme 🤭

En fortsatt fin dag till er och vilka härliga katt bilder det bjuds på i tråden 😎