Mina älskade barnbarn
Härligt med sommarlov.
/Maria
Så fin bild
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Å så härligt med sommarlov och vilken fin bild på dom 🤗
Genast när jag läser ditt inlägg Soligajag kommer låten mitt sommarlov i huvudet som Anita Hegerland sjöng undrar om dom unga idag känner till den för tänk vilken betydelse den sången hade för vårt sommarlov den var liksom sommaren och lovet 🤗
#3 Haha, det låten var gräslig😃
Jag stängde av ljudet så fort jag hörde den.
/Maria
#3:
Åhh , , Vilken underbar låt med Anita Hegerland. Tack snälla Vargnatt .
Ja, , barnen behöver verkligen sommarlov nu. Dem har varit så duktiga i skolan hela vintern och våren.
😊😍👍
HH 🙂
#4: Nämen vad trist att du känner så jag blir istället alltid så rörd till tårar när jag hör den för den bringar så många minnen tillbaka så tänk hur olika det är med musik. Jag skvalar du hatar kan man säga så 😂
#5 Ja den är fin och jag blir så rörd varje gång jag hör den för den är så Sommarlov med jordgubbar och glass 🤗
#6 Det är så kul för du skriver i "vi-form" om hur betydelsefull låten var men jag känner fler som inte heller gillar låten varken då eller nu.
/Maria
#3: Jag minns den sången så väl. Född på nittiotalet och hade den på avslutningarna från 1-6 i grundskolan.
Mvh
Mig
#7: Ha ha ha ja det gör faktiskt talar i vi form som om alla bara älskade låten fast dom inte alls gjorde 😂 den här slagdängan den har uppenbarligen haft olika, intryck på oss alla 😎 Jag fäller tårar när jag hör den andra hatar den 😎
Så fina tjejer!
/Christina
#4: Haha, håller med dig om det, gräslig sång 😅
/Christina
#10:
❤️
Tack snälla !
HH 🙂

Mysigt med barnbarn.
Stolt ägare till tre La permer
#13: 😍❤️
Tack så mycket!!