Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 138 ggr
Maria
2

Godmorgon torsdag 9 maj

Godmorgon på er.
Har inte kunnat komma in på iFokus tidigare idag.

Hoppas ni får en fin Kristi Himmelsfärd 😉

/Maria

Fridaaaa
1

Nu kom jag med in, inte fungerat tidigare.
Många säger " åhh skönt med långledigt" nu när det är röd dag och klämdag. Tja en annan jobbar som vanligt idag. Men tur att man har bra kollegor :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

DesK
0

God morgon 😊
Det har varit stop här hela morgonen.
#1 Det är många som jobbar som du, idag är alla killarna lediga, men alla jobbar imorgon, så ingen långhelg för någon.
Strax blir det klostret och sen en sväng in till Alingsås.
Ha en fin dag!

/Désirée

Maria
1

Så många år jag jobbade på röda dagar men i gengäld var jag ledig någon annan dag mitt I veckan och det var skönt att vara ledig när ingen annan var det😉

/Maria

Fridaaaa
0

#2 För många är det långhelg.

3 ja det är fördel :) Boka in frisör, massage, tandläkare mm när man är ledig på veckorna eller som jag börjar 13.30 ibland, och då kan man ha på förmiddagen :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

citytjejen
2

God morgon!

Här är en som har långhelg 😉
Vi tog sovmorgon och ska äta våfflor till frukost om ett tag.
Ikväll ska jag träffa min bästa kompis (som även är mitt ex 😄). Det är nog lite mer än en månad sen vi sågs sist så nu är det verkligen dags att ses.

/Christina

Zadeira
0

Har inte heller kommit in på iFokus under morgonen.

Nu väntar jag på min tvätt-tid kl 11. Orkar egentligen inte men det är rätt desperat efter rena tröjor framförallt så det är bara att göra det.

CasaRamon
0

Jag har fått ryggskott, så det blir en lugn och mest stillasittande dag för mej. Med flera Alvedon under dagen. Passar på att röra mej under tiden värktabletterna verkar.

[solljust]
0

God Förmiddag !

7 grader moln men uppehåll ett trist tråkigt väder men solen kommer väl på besök någon dag får vi hoppas.

Ja tänk så många helger man jobbat genom åren jular, midsommar påsk ja allt och några måndag till fredags jobb 8-16 var det aldrig tal om men jag trivdes med såna tider att kunna vara ledig mitt i veckorna och nattjobben när man kom hem på morgonen fick gå och lägga sig medan alla andra trötta var tvungna att gå till jobbet så fick jag gå och sova det kändes lite gött. Min granne och jag möttes varje morgon när hon gick till jobbet och jag hem så hon sa god natt till mig jag sa god morgon till henne 😂

Ha en fin Kristi Flygare.

• Redigerat 2024-05-09 10:34 av [solljust]
Maria
0

#7 Hoppas det går över snart.

/Maria

CasaRamon
0

#9: Tack. Har haft ryggskott några gånger tidigare, det brukar ta 2-3 dagar med värktabletter.

flocken
0

Jobbar till lördag kväll. Men med en xtra hund är det som ledigt.
Långpromenad i em o funderar på årets första bad.
Nu blir det film medans tvättmaskinen jobbar.
Tonåringen ville ha banan/Cocos/ keso plättar när han kommer hem ikväll. Som efterrätt men till middag.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

MonicaLagerquist
0

God middag

Det gick inte att komma in här tidigare men nu funf´gerar det visst

Roat mig på förmiddagen med att städa kniv och bestiklådan i köket.

Regn och ruskväder

Kattutan men stolt Plåtis ägare

beem
0

Godmorgon. Molnigt och 6°. Dagen började med sol. De pratar om snö idag.
La fröer i blöt i går så idag ska några av dem i jord. En sort ska ligga längre i vatten.
Önskar alla en fin dag.

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

worst
0

Goddag!

Efter en lugn förmiddag är det nu dags att stressa i tvättstugan!

Här är det solglimtar men mest mulet och fjorton grader nu.