Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 138 ggr
Maria
2

Godmorgon torsdag 9 maj

Godmorgon på er.
Har inte kunnat komma in på iFokus tidigare idag.

Hoppas ni får en fin Kristi Himmelsfärd 😉

/Maria

Fridaaaa
1

Nu kom jag med in, inte fungerat tidigare.
Många säger " åhh skönt med långledigt" nu när det är röd dag och klämdag. Tja en annan jobbar som vanligt idag. Men tur att man har bra kollegor :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

DesK
0

God morgon 😊
Det har varit stop här hela morgonen.
#1 Det är många som jobbar som du, idag är alla killarna lediga, men alla jobbar imorgon, så ingen långhelg för någon.
Strax blir det klostret och sen en sväng in till Alingsås.
Ha en fin dag!

/Désirée

Maria
1

Så många år jag jobbade på röda dagar men i gengäld var jag ledig någon annan dag mitt I veckan och det var skönt att vara ledig när ingen annan var det😉

/Maria

Fridaaaa
0

#2 För många är det långhelg.

3 ja det är fördel :) Boka in frisör, massage, tandläkare mm när man är ledig på veckorna eller som jag börjar 13.30 ibland, och då kan man ha på förmiddagen :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

citytjejen
2

God morgon!

Här är en som har långhelg 😉
Vi tog sovmorgon och ska äta våfflor till frukost om ett tag.
Ikväll ska jag träffa min bästa kompis (som även är mitt ex 😄). Det är nog lite mer än en månad sen vi sågs sist så nu är det verkligen dags att ses.

/Christina

Zadeira
0

Har inte heller kommit in på iFokus under morgonen.

Nu väntar jag på min tvätt-tid kl 11. Orkar egentligen inte men det är rätt desperat efter rena tröjor framförallt så det är bara att göra det.

CasaRamon
0

Jag har fått ryggskott, så det blir en lugn och mest stillasittande dag för mej. Med flera Alvedon under dagen. Passar på att röra mej under tiden värktabletterna verkar.

[solljust]
0

God Förmiddag !

7 grader moln men uppehåll ett trist tråkigt väder men solen kommer väl på besök någon dag får vi hoppas.