Skryt tråd
Här tänkte jag att vi skulle få skryta lite-Över våra barmn .djur och oss själva.
Jag börjar 2+14 var vår son ett affinamn för en utställning.Dessa afficher sattt uppe överallt i Stockholm
Vi fick en och igår fick vi äntligen ändan ur vagnen och fick den inramad och upp på väggen
Visst är den häftig.
Ursäkta för taskig bildkvalitet svårt att fota då det blir reflexer hur jag än försöker.
Stolt ägare till tre La permer
- Redigerat 2024-01-31 11:33 av MonicaLagerquist

Till historien hör att han även var med som statist under Medeltidsveckan på Gotland När slaget spelades upp utanför muren
Stolt ägare till tre La permer
När vår son fick sitt första jobb och sin första lön skaffade han ett fadderbarn. Jag hade ingen aning.💕
Även idag skänker han månadsvis till hjälporganisationer.
/Maria
Min son var modell och mannekäng för barnkläder mellan 9-14 år. Sen tröttnade han.
Själv har jag varit statist i en Åsa-Nisse-film. Den allra sämsta av dessa dåliga filmer. Trots erbjudande om att fortsätta, så tackade jag nej. Inget som passade mej.
#3: Alltså det här måste jag säga är nog ett av det härligaste jag mött på ett forum att ha vart med i Åsa-Nisse film som statist gud så himla häftigt jag blir så sprallig så jag tror jag smäller av 😎
Älskar dom där filmerna dom är så göttigoa med Nesse Klabbarparn,Eulalia och snälla säg att du träffade dom under inspelningarna jag skulle bli så glad för det måste vara hur härliga och häftiga minnen som helst 🤗
Är inte så där superinsatt i alla filmerna men jag älskar Åsa-Nisse så det här var riktigt glädjande att läsa 😎 Fan vad fränt 👍👍👍
#4: Självklart träffade jag dom under inspelningarna. Och jag upplevde att dom var precis som sina rollfigurer även i verkligheten.😊 Och visst var det en rolig upplevelse, men jag har aldrig haft en ambition eller önskan att fortsätta på den banan.
#5: Så har man faktiskt tänkt sig dom som sina rollfigurer och det är ju så himla roligt för många gånger är skådisar raka motsatsen men just dom här där blir man så glad för dom är ju bara för härliga 😎
Om jag ska skryta lite till: Jag har vunnit en misstävling, i Rimini, Italien, där jag då arbetade. Jag skulle aldrig anmäla mej själv, så det var en vän som gjorde det, utan att fråga mej.
Blev bjuden på middag, på en restaurang, där tävlingen gick. Hade ingen aning förrän man ropade upp mitt namn. Mot min vilja, gick jag upp på scenen, bland flera tjusiga, och uppklädda tjejer, och jag vann efter omröstning. Fick flera mörka blickar från dom andra tävlande. 😵💫
Ok, jag tar en till.
Har blivit fotograferad av Bengt Nåjde , känd sprinter, på den tiden.
Jag var på Eriksdalsbadet, i Stockholm, bland massor av människor, så kom fotograf, tillsammans med Bengt Nåjde, och ville fota mej för ett reportage i Expressen. Hans stora intresse var fotografering och gärna då tjejer.
Bilderna togs på den översta trampolinen, där jag skulle ligga allra längst ut. Det var hemskt, jag skakade, har höjdskräck. På bilderna i mittuppslaget, syns inte hur högt upp fotot togs, så det var ganska onödigt.