Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketterordet-är-fritt-väl-valda-ordtävlingar-lek-och-spel
Läst 273 ggr
Maria
1

Spel

Spelar ni.
Typ Lotto, hästar tips eller annat?

/Maria

Vixxen
0

Nej.

MonicaLagerquist
0

Nej

Stolt ägare till tre La permer

Maria
0

Vi har en stående lottorad.
Ibland köper vi nån trisslott.

/Maria

Zadeira
0

Vid typ jul, alla hjärtans dag, födelsedag och annan viktig högtid köper vi ibland en Trisslott mest för att det är en kul grej när man samlas vid såna tillfällen.

Scorpio97
0

Jag köper en trisslott någon gång per år, när jag känner för det :)

//Jessie

Advant
0

inget nu, förr köpte jag bingolott och triss men det höjdes så mycket i pris så jag sparar hellre undan pengarna

Fridaaaa
0

Nej

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Heddiz
0

Nej har aldrig spelat i hela mitt liv.
Men jag har FÅTT trisslotter i present ett par ggr, men har aldrig någonsin köpt ngr själv.

Jag förstår inte poängen med att lägga pengar på något man ändå kommer förlora på..Om och om igen?

The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"

Maria
0

Min pappa vann hundra tusen på postkodlotteriet och en annan större vinst på något annat.
Tiotusen vann han flera gånger på trisslotter.

Då kan ni ju ana hur mycket han spelade.
Jag är tacksam att han inte klarade av internet för då hade det gått åt pipan. Han spelade bara i tobaksaffären.

/Maria

RackarFia
0

Nej. Har aldrig ens köpt en trisslott, och bara bingolott på uppesittarkvällen 😊

/Fia ☁️

beem
0

Har stående lottorad och köper triss någon gång per år.
Lotto har gått bra så borde kanske sluta för turen har kanske passerat 🙂

Sorg är kärlek som blivit hemlös

Tarotstollan
0

Har två rader på Keno som jag spelar när jag kommer ihåg att förlänga dem.
Det kan gå flera veckor emellan om jag glömmer att förlänga raderna.
Köper skraplotter ganska ofta också, föredrar de stora lotterna så det tar lite tid att skrapa dem.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[solljust]
0

Nej har noll intresse i spel och har köpt väldigt få trisslotter i mitt liv. En gång på 80-talet köpte jag en triss och gjorde bort mig så in i vassen trodde att summan skulle stå i rad så jag slängde 10 000 i papperskorgen och fick sen veta av kollegorna att den där var det vinst på så vi grävde i papperskorgarna men lotten den hade så klart fått fötter och nån annan hade hittat den 🤣

Spelade en gång på lotto det var nån storvinst på 90-talet så dom flesta provade lyckan och fick tillbaka pengarna jag satsat det var inte många kronor men har aldrig känt lockelsen till det här.

Triss brukar jag få till jul och tycker det är skittråkigt och lyckas varje gång om det är nån liten vinst en ny lott typ att glömma lösa in så dom har gått ut.

Jag och lotter det är ingen bra kombo kan inte vara mer ointresserad 😂

moln50
0

Jag spelar stryktipset varannan vecka

Heddiz
0

#9: Ja, men nu när du säger det..
Såna turgubbar eller turgummor har man ju hört talas om..

Såna som vinner om och om igen…

Men resten av oss dödliga vinner nog aldrig eller sällan.. 😂

The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"

Maria
3

#15 Snarare ett bevis på hur mycket pengar han spelade för.

/Maria

Maria
3

Han var spelberoende men klarade tack och lov inte av att spela på nätet utan det var tobaksaffären som fick dagliga besök.

/Maria

Torparmor
0

Nej.
Däremot ger vi bort 100-150 kr triss (har inte ens koll på vad de kostar) på födelsedagar till några som gillar att spela

Låt dagen idag bli din bästa hittills!