Kläder
Är ni intresserade av kläder?
Har ni en stor eller liten "garderob "?
/Maria
Har inte så mycket kläder, men jag vill ju inte behöva ha rosa fluff eller lila glitter på mig så jag försöker att ha allt jag behöver av en typ jag inte känner mig obekväm i. Annars är kläder inget jätteintresse.

Kläder är något man har på sig för att inte frysa.
Min gardereb är minimal-
Köper nytt/beganat när något gått sönder.
Stolt ägare till tre La permer
Jag gillar kläder men jag följer absolut inte mode. Tycker mode är skit.
Jag har dock svårt att hitta kläder jag tycker sitter bra och är snygga.
Många gånger har butiker mest av plagg som är mode och oftast är de modellerna på plagg = inte anpassad till oss med former.
Och är vissa plagg & färger jag inte tar på mig.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag har inte så mycket. Två skåp cirka en halvmeter breda vardera. I det ena skåpet är hyllor. Där har jag tröjor, pyjamas m.m
Det andra skåpet har hängare och där har jag mina toppar.
Sedan delar min man och jag ett skåp för tjockare jackor.
/Maria
Jag har aldrig varit intresserad av kläder egentligen. Jag har heller aldrig haft så mycket kläder.
Jag lägger gärna pengar på kläder för jag vill ha kvalitet och jag vill att det ska hålla länge.
/Maria
Jag har nog rätt mkt kläder.
Framförallt tåliga ordentliga kläder. Måste ha det pga mitt jobb, kaninerna och hästarna. Mkt byxor, jackor, tröjor och skor.
Privat försöker jag ha klänningar och kjolar. Gärna mkt färg.
Intresset för kläder har kommit mer och mer. Vet vilken typ av kläder jag ska ha till min kropp..o då är det mkt lättare och roligare att köpa.
Provar gärna nytt. Har inga problem att stå ut
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Jag har ganska mycket kläder, men allt köpt på rea. Tröttnar ganska fort på vissa plagg , så då gallrar jag ut och lämnat till secund hand.
Jag skrev just i en annan tråd att jag är inte intresserad av mode, men av kläder. Ja, t o m väldigt intresserad, vilket gör att jag har alldeles för mycket. Jag kan hänga ner en del i källaren ett tag, sedan plocka upp det ett tag igen.
Jag har en del riktigt fina gamla dyrgripar som jag sparar på och bara använder ibland.
En del saker kan jag tyvärr inte ha längre. De brukar hänga för sorgebearbetning ett tag, sedan går de till insamling om inte någon annan vill ha.
Så jag har rätt mycket garderober, men det är bara kläder av bra kvalitet, inget syntet.
Jag har mycket kläder. De mesta är köpt för många år sedan
Numera köper jag sällan nytt. Jag har mest på mig
T-shirt och mysbyxor.
Min plan är rensning till våren och skicka till second hand.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Jag gillar inte att köpa kläder och jag gillar inte kläder i sig. Är kräsen med material (till exempel funkar inte polyester blandade t-shirts för mig) och sedan ska allt sitta löst. Sitter något tröjan tajt vid till exempel armarna så stör det mig. Allt ska vara löst och egentligen helst för stort för då är det mer än löst nog.
Sedan bär jag kläder till de får hål. :’)
Älskar kläder typ 😜 och har egentligen alldeles för mycket, men gillar verkligen att kunna variera en massa. Borde dock definitivt försöka mig på en rensning, haha 😂 Jag följer inte mode osv utan väljer sånt som jag gillar och köper det allra mesta begagnat.
Har för mycket jag har kläder både hemma och i fritidshuset många av kläderna är för små men det är svårt slänga man hoppas ju komma i dem igen. Jag brukar köpa kläder på loppisar och jag går mycket på att det ska vara bekvämt jag har arbetskläder på jobbet så jag måste ju inte klä upp mig ens till vardags
Om du har på dig samma sak varje dag, behöver du aldrig fundera på vad du ska ha på dig.
Så brukar jag säga, haha. Jag har väl inte exakt samma kläder varje dag, jag växlar mellan olika tröjor.
#13 Det är det sköna med mitt jobb med, arbetskläder och slippa tänka på arbetskläder
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Har alldeles för mycket kläder fast jag skänkt bort så mycket och intresse finns sen följer jag gärna årstiderna i klädval och har alltid vart road av det. Har väldigt höga krav på kvalitet och köper aldrig några som andra använt men visst är det roligt och genom årstiderna byter jag stil på hösten mer grovt och bekvämt sen vinter kör jag mer alpina kläder och vår och sommar där blir det mycket kavaj blusar och sånt.
Jag har så mycket att det inte får plats att förvaras känns det som. Ska rensa ut det som är litet.
Mvh
Mig