Nej, har aldrig testat ens.
//Jessie
Nej.
Vitt snus verkar ja ökat enormt.
/Maria
Inte längre, saknar det ibland trots att det gått många år
Nej
Nej. Har testat en gång bara för att jävlas med min pappa (som erbjöd en prilla på skoj och inte trodde jag skulle våga). Fattar inte grejen med det eller rökning.
Nej, aldrig gjort.
Jag har snusat i många år och har inga planer på att sluta😉
/Maria
Nej fy sjutton.
Och skulle aldrig pussa någon med snus i heller.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#9 Tur att både min man och jag snusar så att vi kan pussas😉
/Maria
Nej snusar inte och har inte heller testat.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Snusar inte men röker däremot kan jag ta en prilla nån gång ibland om jag blir bjuden och nån enstaka gång har jag köpt en dosa men nu var det rätt längesedan men ibland är det riktigt gött med en prilla under läppen och nu blev jag snussugen så jag tror jag ska köpa mig en dosa till jul 😎
Nej jag har aldrig snusat. Provat nån gång, men förstod inte poängen med att ha något som svider under läppen, haha.
Min man snusar däremot lite av o till i perioder så inte hela tiden tack o lov..men om han vill pussas då så får han borsta tänderna först. 😉
The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"
Både jag och min man slutade för 17 år sedan. Båda snusade General lös. Jag 1 dosa/ dag. Han 2 dosor/ dag.
Saknar vi det? Absolut!!
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#14: Jag blev bara lite nyfiken när du skrev att ni ff saknar det efter 17år..
Vad är det ni saknar efter så pass lång tid? Själva känslan, nikotinet, eller/och något annat..om man får fråga..
I vilket fall så är det ju bra gjort att ni inte har snusat på 17 år..
The more I love my Dog
"Mark Twain"
#15: smaken. Lukten.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Nrj
Stolt ägare till tre La permer
#16: Ok. tack för svaret. Smaken och lukten har ju eller kan iaf ha att göra med bra minnen.
Ni har säkert bra minnen från den "tiden" också så att säga..
The more I love my Dog
"Mark Twain"
- Redigerat 2023-12-21 20:49 av Heddiz
#17 Är det en ny sort?😉😃
/Maria
Nä 😊 Sambon snusar, men det är inget som stör mig.
/Fia ☁️
Nej, det är äckligt t o m värre än cigaretter.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Med tanke på snusning. Så kom jag att tänka på ngr karlar som ex min systers sambo som alltid har haft en jätteprilla under läppen tills man ser att det börjar rinna brungul sörja ner på tänderna innan han spottar ut den och direkt efter sätter in en ny jätteprilla..😲😂
Det är nog mitt första minne av snus..haha. Men jag har aldrig sett en kvinna snusa på det viset, då har det varit väldigt diskret så man knappt kan se att dom snusat.
The more I love my Dog
"Mark Twain"
Såg på TV ett reportage från en skola Robertsfors.
Där har snvändandet av en starkare snus spritt sig. TV pratade med rektorn som berättade att de en dag haft spyor på 8-10
platser i skolan pga av snuset.
Sorg är kärlek som blivit hemlös