Godmorgon söndag 17 december
Godmorgon på er.
Här är sex grader och lite regn. Skitväder.
Hoppas ni får en fin söndag.
/Maria
- Redigerat 2023-12-17 08:01 av Maria
Godmorgon
Igår hade vi vår årliga julpyssel dag. 12 timmar med folk här hemma.
Nu blir det en lugn fm innan jag o svägerskan ska sätta oss i bilen o hämta 2 kaniner.
5 jobbdagar kvar sen 16 dagar ledigt
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

God Morgon!
En gråmulen dag ser det ut att bli, +6 grader i luften.
I eftermiddag ska jag på glöggmingel hos min svågers syster, det ska bli trevligt! Efteråt blir det veckohandling med MIN syster!
God Morgon !
En plusgrad här och jämmerligt halt skulle tro det blir lite mer plusgrader under dagen.
Ha en fin dag alla.

God morgon 😊
Regn, blåst och 7 grader.
Först blir det kyrkan och sedan ska äldste grabben och jag titta på en lägenhet åt honom och hämta hem Silverpilen 😊
Ha en fin tredje advent 🤗
/Désirée
God morgon!
Vi vaknade 9, en lagom tid att vakna en ledig dag 😊
Några plusgrader här, det droppar från taken och snön är nästan borta nu.
/Christina
Underbart väder - UVI faktorn måste vara negativ och full belysning klockan 10:00 på förmiddagen.
All snö är borta bara några vit sjuka fläckar kvar - fint duggregn - fåglarna sjunger och det känns som våren kommit sent i år.
Äntligen varmt i lägenheten och snart en tur till vaccinationscentraler för att få ett Covid-stick - femtielfte i raden.
Glömde att nämna att det är ett förträffligt cykelväder om det bara slutar att regna blir det ännu bättre…
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
- Redigerat 2023-12-17 10:30 av Pyttelite
Godmorgon
Vi sov länge och sen har vi njutit långfrukost.
Ute är det mildgrader och det är skönt. Snön är borta på vägarna och nu behövs inte dubbdäck på cykeln. Det blir lättare att ta sig fram. Jag ska åka och handla snart och titta in på julmarknad i Wadköping. Jag hoppas hitta örhängen med tomtar, mina har gått söder.
Såhär mitt i vintern gillar jag mörkret, det är rogivande och skönt att tända ljus.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon. Idag fick vi se solen och +2° och blåsigt.
Jag önskar alla en fin dag.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Vi har gjort några ärenden på Frölunda torg. Inte kul men nu är det gjort.
Ganska mycket folk fastän vi var där när det öppnade.
/Maria
Här i Uppsala är det 2-5 gr varmt och det droppar från taken. Ska bli regn i em, blött och moddigt på småvägarna.
God kväll!
Haft julpyssel hos mina föräldrar idag.
Nu är man helt slut, är en timmes körväg enkel resa, blir trött, och mörkt när jag körde hem, hatar att köra i mörker. Och jag ska jobba 4 kvällarna nu = inte pepp direkt.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.