Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkläder-smink-smycken
Läst 185 ggr
Fridaaaa
0

Julkläder

Vad ska ni ha på er på jul? =)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

• Redigerat 2023-12-16 11:57 av Maria
  • Redigerat 2023-12-16 12:07 av Fridaaaa
Lona
0

Rid/stallkläder beroende på väder samt leggings och en go' tröja. Jag spenderar större delen av julafton själv så jag kan ha på mig vad som helst. 😀

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Maria
2

Som vanligt jeans och en top till. Kanske jag ska ha ett rött långt halsband.😉

/Maria

Scorpio97
0

Jag hade bara tänkt ta någon röd tröja/topp, jag älskar rött så jag har redan några både finare och mer vardagliga. Men förra veckan fönstershoppade jag lite på stan och råkade bli kär i denna:
https://www.indiska.com/se/mode/klader/t-shirtar-och-toppar/lang-arm/draperad-topp-111318839red

Då skulle vi dessutom ha en grej på jobbet med jul-tema så det fick bli ett köp. Så det blir samma på julafton :) Sen förmodligen lite snyggare men bekväma byxor samt jul-örhängen.

//Jessie

Draperad topp med ett dekorativt rosmönster. Toppen har 3/4 ärm och har en normal passform. Styla med ett par svarta byxor eller en kjol för en chic höst-och vinter look. Tillverkad i en mjuk och stretchig viskosmix. Finns i flera färger.
Lona
0

#3: Snygg! 👍
Såg både bekväm och välklädd ut eller hur man nu ska uttrycka det.

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

citytjejen
1

Har en svart, mysig, stickad klänning med skärp och polokrage som jag nog ska ha. Både snygg och skön och lagom varm är den 🙂

/Christina

Scorpio97
0

#4 Tack! Den är väldigt bekväm, så jag tyckte den blev perfekt :D

//Jessie

beem
1

Så tråkigt svar men jag bestämmer samma dag då jag alltid tar det jag känner för på den dagen. Det händer att jag väljer kläder dagen före om det är något jag känner mer för.

Sorg är kärlek som blivit hemlös

• Redigerat 2023-12-16 16:38 av beem
Maria
2

#7 Sån är jag med. Jag hade inte ens tänkt på det förrän jag läste denna tråden

/Maria

flocken
0

Vi klär alltid upp oss.
Även barnen.
Blir antingen en röd/ svart rutig klänning eller skinnkjol med någon frän tröja.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Fridaaaa
0

#9 Du passar så bra i skinnkjol, där har du hittat ditt tycker jag :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
0

#10: trivs väldigt bra med det. Har 3 olika nu.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering