Tofflor
Birkenstock har tydligen blivit uppköpta så denna gången fick det bli ett par Scholl. Det brukar vara bra kvalitet.
/Maria
Kör inneskor på vintern, kalla golv.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Har alltid foppa tofflor. Ska helst undvika att gå barfota/ i strumpor då mina fotkuddar är obetydliga. Har inget som skyddar. Utan tofflor går jag på skelettet. Sen har jag en nervskada som ställer till det
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Jag har alltid tofflor. Kan inte vara utan. Kört med samma sort i många år.
Nu har de tyvärr ändrat till vit sula som jag inte gillar…..eller så vänjer jag mig 🤔
content://com.android.chrome.FileProvider/images/screenshot/17022125277682095232329.jpg
Sorg är kärlek som blivit hemlös
- Redigerat 2023-12-10 13:52 av beem
Använder inte mjuka tofflor dom är mest i vägen när man kryper upp i en fåtölj däremot inneskor för det är gammalt hus och golvdrag däremot goa ullsockar och mysiga varma strumpor som är lite smidigare att kura ner sig i en fåtölj med.
#4 Dom där var jättesnygga mer som en sko men håller med dig om sulan där men näbbtofflor det är himla snyggt.
#6: Visst är de snygga och de är så stadiga
#7: Kanonfina jag gillar skarpt näbb på skor stövlar och tofflor.
Vart kan man få tag på dom där ? nu blev jag inspirerad att köpa ett par 😎
- Redigerat 2023-12-10 16:39 av beem
#9: Den där sidan oj så mycket snyggt tusen tack det här är grejer för mig det 😎
Alltid varma, goa tofflor inomhus 😊
/Fia ☁️