Godmorgon fredag 10 november
Godmorgon på er. 6 grader har vi här och uppehåll.
Hoppas ni får en fin fredag.
/Maria

God morgon
Idag ska vi till pappa en sväng.Besöksförbudet är borta.Sen ska vi passa på att handla lite till svärdottern som vi ska fira imorgon då hon fyller år på söndag
Mulet och fyra grader
Kattutan men stolt Plåtis ägare
God Morgon !
3 grader och lite regn och snö tycks vara på G i morgon så nu ger jag upp dom där förbaskade löven som aldrig släpper och har anlitat en trädgårdsfirma som får komma och ta dom vid tillfälle så slipper jag reta upp mig på dom där och om det så inte blir innan våren för snön kommer ja ja bara att gilla läget man styr inte över naturen men nog stör jag mig men ruska ner dom från träden kan jag ju inte heller fast jag skulle önska det gick. Vilka snabla löv som inte behagar släppa taget ingen ordning alls 😂
Ha en fin Fredag alla 🙂
- Redigerat 2023-11-10 07:37 av [solljust]
God morgon!
Inte taggad: Helgjobb, men med bra kollegor går det bra :)
Är ju dock hellre ledig menmen,
Hoppas att det är uppehåll i alla fall ikväll när man ska jobba.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God morgon 😊
Mulet, uppehåll och 4 grader. Nu blir det först kyrkan och sen Alingsås och så är det städdag här hemma.
/Désirée
Godmorgon
Å äntligen fredag!
Jag hoppas bli klar med tentorna idag, det ska bli skönt.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God Morgon
Tänk, ännu en fredag!
7 grader med en mycket blek sol på uppgående.
Idag blir det datorsurfning och släktforskning…
8 grader här och mulet. Jag har redan varit på apoteket. Dagens mål är att färga håret och måla naglarna, ska ju på konsert på söndag och vill vara lite piffig.
#7 Tänk om en annan kunde ha fixade naglar….
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#8 Det har jag egentligen aldrig. Men tänkte att för en helg kanske man i alla fall kan måla dem.
#7: Vilken konsert ska ni på? 🙂
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
Godmorgon. Ännu en mulen dag. Det har snöat inatt så träden är så vackra som ett julkort.
Jag önskar er en fin dag.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
#10 Jag ska på Skynd i Malmö