Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 221 ggr
Maria
1

Snus/laster

Snus är min stora last😉

Har ni några laster?

/Maria

• Redigerat 2023-10-31 08:57 av Maria
Fridaaaa
1

Energidryck - tyvärr.
Inte att jag dricker varje dag för brukar sällan ha så mycket hemma. men några gånger/vecka.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

TccT
0

Sia vaniljglass och Marabou daim. Midjan håller med😕

flocken
0

Energidricka, gifflar och djur 😄
Slutade snusa för 17 år sedan.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

oh-la
0

Kaffe, och loka crush.

Calcifer
1

Energidryck och cigg.

Men det brukade inkludera alkohol också så är ändå nöjd.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[solljust]
0

Kaffe och cigg sen har jag blivit lite gotteråtta och vill gärna ha något sött efter maten inga mängder men nån liten kola eller så 🍬

RackarFia
0

Hmm… det skulle väl vara Pepsi Max då även om det inte handlar om några mängder.

Snusar inte, röker inte, dricker väldigt sällan alkohol och har slutat helt med energidryck. Drack sällan energidryck men slutade helt för att stötta sambon när han ville sluta.

Känns bra att avstå t.ex cigg & snus då jag förmodligen hade haft extremt svårt att sluta om jag väl fastnat för nån av dem.. 🥴

/Fia ☁️

citytjejen
0

Kaffe, men max två koppar om dan för jag inte vill bli en "slentriankaffedrickare"🙂

Älskar ost också, skulle kunna äta upp en ost om dagen men då skulle magen göra uppror 😂

/Christina

_Fisken
0

Kaffe x 5, snus, nån öl ibland, hamburgare ibland, pizza ibland….haha. MEN jag lägger in servettpapper under läppen när jag går o lägger mig ifall jag är sugen på snus vid sängdags. Det blir som en vuxennapp man har. :-) Tänk va bra om servettpapperet kunde vara vitaminberikat! Rena hälsoboosten.

Heddiz
1

Ost, Yalla och mjölk är mina största laster..Kan äta upp 1/3 dels ost och dricka 2 Yalla och en halv liter mjölk, drygt om dagen! 😁

Sen kommer godis.. det blir "smågodis" var och varannan dag..

The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"

CasaRamon
0

Kaffe är min enda last. Fungerar inte utan ca 4 koppar/dag.

[solljust]
0

Mjölken jag glömde att skriva mjölk hur kunde jag glömma den jestanes den klarar jag mig inte en dag utan och häller i mig hur mycket som helst 🥛