Är jag först?
Vi har inte ens tagit ner allt sen sist 😄
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Hänger fortfarande julgranskulor uppe på väggen med belysning, utebelysningen har lyst hela sommaren.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#0 Du är nog först😃
Jag brukar fram det lilla vi har numera till första advent.
/Maria
Jag har heller inte tagit ner allt sen de senaste fyra jularna.😎
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#0: Så mysigt.
Här har grannen tänt sina ljusslingor ute som de brukar tända till 1:a advent.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
- Redigerat 2023-10-23 22:43 av beem
Ha ha… 2 månader innan självaste julafton, Ja, då är du tidig, iaf..
Själv så slutade vi fira jul helt för många, många år sen…och därmed slutade vi också att använda julbelysningar..
Men inte ens när jag firade så var jag så här pass tidig på att sätta upp julbelysningar, osv..
Du väntar väl med granen tills strax innan julafton va? Speciellt om det är en riktig gran, då? 😅
The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"

Det lär dröja tills dess att julpyntet kommer fram i år.Vi kommer hem den 8 december så efter det får det bli.
När barnen var små var jag sparam med julpyntet eftersom att sonen som fyller år 16/12 skulle få fira sin födelsedag i fred och sen åkte allt bort före den 15/1 då nästa son fyller år
Stolt ägare till tre La permer
Ha ha ha du är nog först DesK 🤣 jag har tagit fram hösten med pumpor och pynt men Julen nja jag är inte mycket för den som Hedning men adventsstjärna och lite ljus och mys det kan jag stå ut med om det är av Hedniskt ursprung men du är nog först heja dig 🤣