Prata med sig själv?
Då lär man få de bästa svaren😀
Brukar ni prata med er själva? Jag menar högt och inte bara i tanken.
/Maria
Jag pratar ofta med mig själv. Jag tillbringar ju mycket tid ensam och då kan jag hålla långa dialoger.
Lakritz brukar delta med några små pip. Han är ju inte bra på att jama utan piper mest.😃
/Maria
Ja, när jag är hemma (själv/med katten) så pratar jag en del med mig själv :)
På jobbet och bland folk håller jag mig till att prata med mig själv i huvudet, haha
//Jessie
Ohja. Överallt. Även i affären.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Igår va jag hos min son , han bjöd på mat .
Jag satt i vardagsrummet och kollade på Tv 📺
Jag pratade med TV:n ,
Min son frågade vem jag pratade med ? 😊🤣😃
Sen pratar jag med katterna 🐈⬛🐈⬛
HH 🙂
#3: 😊
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
#4: 😊
Sorgen är kärlekens pris
Jag pratar högt med mig själv. Det är som att tankarna blir verkliga om jag säger de högt. Ofta är det tex "jag ska nog ta och vattna blommorna idag" eller "oj jag har glömt ta in posten".
Det är aldrig några djupare samtal. 😊
Sorgen är kärlekens pris
Ja, hela tiden men ute bland folk tänker/pratar jag tyst.
Ibland pratar jag med katten om mina tankar och bekymmer. Han brukar titta på mig men svarar bara om jag verkligen tittar honom i ansiktet och har en frågande ton till honom.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Vet inte men jag brukar prata med katten, det är minst lika bra. 😻 (Hälsar han. 😺)
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Ja visst gör jag det.
Då får man ju de bästa svaren.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Alldeles för mycket…men ingen säger emot ialla fall. Det är bra!
Jag tycker det här är härligt och det här är ju lite av ett pinsamt ämne för många förnekar för dom skäms men ärligt jag tror dom flesta snackar med sig själv någon gång det hör till vår natur att uttrycka oss.
Jag snackar en del för mig själv och jag är en snacksalig jäkel oavsett det är med andra eller med mig själv och ibland kan jag komma på mig i exempelvis en butik att jag mumlar för mig själv så tror jag många gör och bara senast idag när jag handlade och står i kön så var det en dam som pratade för sig själv om hon skulle ha det eller det eller hade hon glömt något hon såg så allvarlig ut och så inne i sitt sen fick hon syn på mig och jag såg på hennes blick att hon hoppades på att jag inte hade hört 😂 men det hade jag gjort men lite fin som man är låtsas man inte om det men det här är nog bara som vi är mest som människor vi uttrycker oss och ibland hörs vi andra gånger är det i tanken och jag tycker det är trevligt när människor pratar för sig själva för vi behöver få uttrycka oss det är våran natur 😎
#12:
Jag bara älskar sådana människor , , 😀😁🤪🤣😂
Det är sådana som bjuder på sig själv.
En gång va jag till systembolaget för att handla ett vin som jag fått tips om , , såklart hade jag glömt bort vilket vin det va.
Jag pratar för mig själv där jag står , ,
Då hör jag en röst bredvid mig , , får du fram vinet när du pratar för dig själv? sen skrattade han, ,
Jaaa, , , sa jag och började skratta.
Du kan få ett tips av mig sa han , , sen nämnde han en vin sort.
Tackar så mycket sa jag, , och log , ,
HH 🙂