Godmorgon torsdag 28 september
Godmorgon.
14 grader har vi här.
Ha en fin torsdag alla.
/Maria

God morgon
eller nått sånt.
Vaknade vid två vid fem gav jag upp,DEt lär bli en lång dag.
Tankarna på husbilsköpet igår far runt i skallen.
Vi får hämta den senast 27/10
Den hade ju kommit in som inbyte igår och ska kollas igenom och rekondas innan vi kan hämta den.
Inga direkta planer för dagen men det finns att göra om man så säger.
+9 grader
Ha en bra torsdag-
Kattutan men stolt Plåtis ägare
- Redigerat 2023-09-28 07:13 av MonicaLagerquist
God morgon !
9 + ute och dimma , men det ska bli fint väder senare.
Har tvättstugan nu , 07-10. Sen handla lite mer till Loppiset.
Tar en kopp kaffe nu , kopplar av lite . 😀💕☕
Senare ska jag baka blåbärs muffins , drömmar , limpor . Till Loppis försäljningen i Lokalen . Jag hinner nog gå en sväng till Second Hand mellan tvättstugan - då tvätten torkar.
Önskar er alla den finaste Torsdagen!!
HH 🙂
#1 Grattis till husbilen 🙂
/Maria
God morgon 😊
Idag blev det sovmorgon till kl 8. Mulet och 15 grader här. Får se om det blir bokmässan idag eller imorgon.
#1 Grattis till husbilen 😊
/Désirée

God Morgon!
Här är mulet och ca 15 grader, men misstänker att solen tittar fram senare idag! :-)
Ännu en torsdag i september, vad ska bli av den? Planerar att veckohandla framemot kvällen…
Godmorgon. Dimmoln och 12°. Enl prognosen ska det bli sol så jag hoppas det stämmer.
I dag får jag hem en ny belysning till mina Pelargoner så snart är alla på plats
Önskar er alla en fin dag.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
#1: Så fin husbil. Grattis till husbilen. Där kommer ni att få många härliga turer.
Sorgen är kärlekens pris
#2: Ser jättegott ut. Lycka till med baket idag
Sorgen är kärlekens pris
Ytterligare en sprängning, precis runt hörnet där jag bor. I Fullerö Storvreta. Ingen lär ha missat det, hela dagen har det rapporterats. 1 kvinna , 25 år har avlidit. Hela dagen har känts som ett kaos i mitt huvud. Den kurdiska rävens mamma, är skriven på adressen som sprängdes, kvinnan bodde i huset intill. Rävens mamma, har tidigare flytt utomlands, hon också är kriminell, och skulle infinna sej för ett fängelsestraff i Sundsvall, men avvek.
Samma hus besköts i januari, och sen dess har huset stått tomt. Synd att att gangsterna visste om det.
Nu ska jag strax gå ut på promenad, om det inte är helt avspärrat.
#10 Usch vad obehagligt och sorgligt.
/Maria
Synd att gangsterna INTE visste om det —— ska det stå. Det värsta med alla dessa sprängningar och skjutningar, är att dom ofta tar fel på adress och personer. Så många oskyldiga får sätta livet till.
#1:
Grattis till Husbilen ! Den är verkligen fin ! 😊🥰👍
HH 🙂

Ja vi är så nöjda och ser fram emot att Buster som jag namngivit honom till ska flytta hem till oss om en månad
Kattutan men stolt Plåtis ägare
God Eftermiddag !
#1 Grattis till nya husbilen 👍
#2 Det där ser gott ut 👍
#10 Fy så tragiskt och jobbigt att bo så mitt upp i när det har hänt, det här är inte klokt man undrar får dom stopp på skiten någon gång. Kan tro det är kaos i ditt huvud och att det känns jobbigt men det är en normal reaktion en bearbetning som påbörjas och hoppas ni boende har fin sammanhållning och kan stötta varandra och prata om det som har hänt🙂
Jag är alldeles nyss hemkommen från Sthlm men var där bara i 1½ timme hann handla lite och äta lunch sen åkte jag hem så nu ska här frysas in god mat som jag fått tag på. Bodde där nere i 20 år och fortfarande fast det är längesedan kan jag inte låta bli att åka ner då och då och handla på ställen som jag vet har kanonbra och fin mat.
Önskar en fortsatt fin Torsdag till er 🙂
#9:
Tack så mycket!!
😀💕
HH 🙂
Har varit på promenad under dagen och sett på förödelsen av sprängningen. Många poliser, tv-team, journalister och nyfikna. Det ser ut som en krigszon, 2 hus totalförstörda och 3 andra hus skadade. Fruktansvärt.