Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 131 ggr
Maria
4

Godmorgon tisdag 5 september

Godmorgon er.
Hoppas natten varit god.

/Maria

• Redigerat 2023-09-05 07:02 av Maria
worst
3

God Morgon!

Idag är det några moln på himlen, men mest SOL, ca 14 grader just nu!

Jag tror att jag får en sjusärdeles lugn dag idag! ;-)

DesK
2

God morgon 😊
Fick en del gjort här hemma igår. Så idag blir det en tur in till Ikea och Gamlestaden.

/Désirée

flocken
4

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Godmorgon
Kommer bli ännu en härlig sensommar dag.
Avslutade gårdagen med en barbacka tur på bästa gymir och sigge vid vår sida.
Livet är bra underbart

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

aggeelin
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon
Igår gjorde jag plommonmarmelad, den blev riktigt god! Idag är det dags för jobbet, mycket på gång nu.

Flisan sitter och ser på gräsklipparen Rasmus som jobbar i trädgården.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
2

God morgon

Ryggen bråkar fortfarande men med piller och att sakta röra på sig hekla tiden så ska det väl ge med sig

Mulet och + 16 grader

Jag skulle ha varit med på ett möte på katthemmet men som min rygg mår nu så blir jag hemma

Kattutan men stolt Plåtis ägare

lilsan
1

God morgon!

Idag är det skolfotografering. Har dock idrott innan så kommer inte vara lika fin som när jag gjorde i ordning mig. Men det löser nog sig.

Idag är det faktiskt soligt med 18 grader.

/ Lilsan :>

Lona
0

#5: Usch då, ryggar kan vara svåra att få ordning på. Nu vet jag förstås inte vad som är "fel" med din rygg men har du testat spikmatta?
Även om den inte hjälper mot den primära värken så kan den hjälpa mot att man ofta får ont sekundärt av att spänna sig. Är spikmattan alldeles för "vass" så kan.man lägga en tunn handduk eller någon emellan.
Effekten blir förstås inte lika bra men bättre än inget. Handduken kan dock bli förstörd så ta inte finaste linnehandduken.🙂
Krya, i vilket fall!

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Lona
0

Dagen började med lite hästkli, "min" häst kom fram när jag rastade hunden vid hästhagen. Hon är nästan löjligt tydlig med var hon skall bli kliad och hur hårt, en mycket bestämd dam!

Senaste dygnet har varit bra, jag tog ett väldigt tråkigt beslut angående Charlie i helgen men nu är han piggare och gladare än han har varit på länge. Han hänger med ett litet tag till så får vi se när det vänder neråt igen.❤️❤️❤️

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

beem
1

Godmorgon. Sol men bara 14° och blåsigt.
En stor kruka med Palettblad har blåst omkull.
Jag önskar er alla en fin dag.

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

MonicaLagerquist
1

Det är muskulärt så massor av smärtstillande och antiinflammatoriska piller och att hålla sig igång hela tiden.
Nr man får ont i ryggen gäller det att snabbt sätta in smärtstillande så att man inte spänner sig för då sitter det onda kvar längre
Det känns bättre nu men än är det inte över

Kattutan men stolt Plåtis ägare

[Vargnatten]
0

Förlåt jag skrev i fel tråd jag är lite stressad just nu.