Godmorgon lördag 2 september
Godmorgon.
Här är uppehåll och 11 grafer.
Ha en fin lördag alla.
/Maria
Godmorgon.
Solen skiner och det kommer bli en fin dag. Har stallet i helgen och ska möta min syster dotter med kompis vid stallet idag så ska vi ta en långtur med alla hästar.
Det är roligt att vi har fått så bra kontakt det senaste året. Hon är ändå snart 18.
Yngsta sonen ska sova hos farmor ikväll. Mannen jobbar natthelgen. Tonåringen är ledare på ett handbollsläger.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
God morgon!
Precis startat kaffe samt kokar ägg.
Sambon ska till Åhus på loppisar, jag vet inte riktigt vad jag och sonen ska hitta på. Ska bli sol och fint väder så blir mycket utomhus i alla fall. Ser att solen är påväg upp bakom trädtopparna :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

God morgon
Idag är det dags för årets skaldjursfest så det finns lite att pilla med idag.
Mulet och 12 grader.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
God morgon 😊
Igår mötte jag, dom 2 av mina killar som har varit bortresta, på Landvetter. Båda sa samstämmigt ”Borta bra, men hemma bäst” när vi klev innanför dörren här hemma 😊
/Désirée
God förmiddag😊 Idag ska vi städa och baka. Imorgon kommer våra familjer på middag och fika för att fira sambon som fyllde år i veckan.
När alla är samlade ska vi passa på och berätta att vi har förlovat oss 💍💛
/Fia ☁️
Godmorgon. Regn och 14°fyyy
Lördag och då blir det som vanligt Odla med P1. Mysigt med lite trädgård.
Jag önskar er alla en fin lördag.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
#5: Grattis till förlovningen ⚘
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
#5 Så roligt. Grattis ⚘⚘⚘
/Maria
#7 #8 Tack så mycket😊
/Fia ☁️

#5 grattis
Kattutan men stolt Plåtis ägare
God Eftermiddag !
Sol som bara den här sommaren kom men försent 😂 men ok fint med lite värme 😎
Är på jobbet och det händer saker så jag kan inte skriva mer men ha en fortsatt fin dag alla 😎