Kalas. Större vid jämnt tal?
Alla gör ju så olika när man fyller jämt ( stavning?)
Har ni firat något xtra?
Hållit det litet?
Eller inget?
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Det har väl vart både och men jag brukar smita iväg på en resa när jag fyller jämnt så det blir mitt sätt att fira men visst både små och stora kalas har det blivit genom åren.
Det har varit lite blandat genom åren.
Den största fest vi haft var när min man fyllde 40.
Numera vill jag personligen inte fira min födelsedag alls.
/Maria
När jag fyllde 40 hade jag precis flyttat till lägenhet men jag bjöd in lite släktingar det funkade bra även om det var lite flyttkartonger och liknande och det var trångt i en 2:a. Sedan hade både min man och jag våra 50åriga födelsedagar under pandemin, vi hade tänkt göra nått speciellt men så blev det ju inte, när pandemin var över så hade vi en liten gemensam bjudning i hembygdsgården (som jag får låna gratis som ledamot i hembygdsföreningen) men det kändes mest bara lite blekt att fira ett efteråt och jag är inte riktigt så glad i stora sammankomster.
Vi har firat förr om åren men nu är vi så få nära, så det blir bara "att vi byter pengar med varandra" som min ena moster sa.
Orkar inte bjuda alla kusiner och deras respektive + barn och barnbarn.
Så skönt att slippa det nu när det snart blir stort för mig.
Hade stort kalas när jag fyllde 50 men det blev bara ett stort fiasko av allt, så det vill jag inte uppleva en gång till.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Vi håller oss till mindre kalas, oavsett ålder. Kanske blir annat med sonen sen när han blir äldre men annars så nä. Inget behov av storkalas :) Firar hellre med närmaste :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Sonen har haft många kalas och fester genom åren hemma.
När han blev äldre så var det bara att hålla sig undan 😃
/Maria
Jag är "bara" 25 år så har inte haft så många jämna födelsedagar. Men hittills har jag bara firat med närmsta familj, enstaka släktingar och/eller några få nära vänner. Jag har inga planer på att göra annorlunda vid kommande födelsedagar :)
Stora fester är inte min grej, och absolut inte om jag ska stå i centrum.
//Jessie
Är inte mycket för sånt faktiskt. När jag fyllde 30 hade jag familjen över på middag men det är nog enda gången jag haft en sådan tillställning.
Gillar att åka iväg på någon resa när jag fyller jämnt, vid 40 åkte jag och min man till London och jag vill nog göra något liknande när jag fyller 50 om 1,5 år.
/Christina
Jag fyller snart 40.
Jag ville egentligen bara åka iväg med familjen.
Men då ingen firade mig när jag fyllde 20 så blir det öppet hus.
Närmare 40 personer
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Jag firar mig själv inte om ingen annan firar mig. Knappt jag inser att jag fyller år. Jag har dock en schysst kompis som drog ihop ett större gäng som hade överraskningsfest åt mig i en bystuga. Jag är henne evigt tacksam.