God morgon lördag 19 augusti
God morgon
Idag är det ingen vanlig dag utan min pappas nittioåriga födelsedag.
Vi ska dit och fira honom på eftermidddagen men före det spelar damernaVM fotboll.Förhoppingsvis blir det en bronspeng till tjejerna
Mulet och 15 grader
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Godmorgon.
#1 Grattis till din pappa.
Vi ska på 80-årskals idag. Min mans morbror fyller år.
/Maria
Godmorgon
Kalas för mannen och tonåringen ikväll.
Men först ett akut besök till optikern då mina glasögon gick sönder igår kväll.
Typiskt då jag ska ta emot en kanin nu på fm.
Men glasögonen först. Inget allvarligt. Men en av de gummipluttarna mot näsan är borta.
Kan inte gå utan glasögon
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Oj vad kalas det verkar vara idag🙂
/Maria
#0: Grattis!🥳
God Morgon !
Lite halvdant väder och nyss hemkommen från Hemköp. Tycker det är så bekvämt att handla tidigt när dom öppnar man får snudd på butiken för sig själv.
Grattis till alla som fyller och har fyllt år 🍰 🎂
Ha en fin dag alla.

God Morgon!
Här är det mulet i väntan på regnet som hänger i luften, 16 grader därtill.
I kväll ska jag på kräftskiva, så gott! Vi har tre olika sorter att provsmaka, men jag vet nog redan vilka vinnarna är… Några hemfiskade och hemkokta små raringar!
God morgon!
Mycket kalasande :)
Jag har ingenting planerat, äter frukost nu och sedan ska jag släppa ut kaninerna i hagen.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God morgon 😊
Mulet och uppehåll här nu.
Badade Zaki igår, så idag måste han borstas. Jag badar honom rätt ofta eftersom han sover i sängen med mig och ligger på sofforna.
Grattis till alla som fyller, eller har fyllt år 💐🎂
/Désirée
En annan njuter av sin sista 3 dagarsledighet på schemat, 4 september börjar vi med 4 veckorsschema igen = det försvinner :( vilket är skit,
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God morgon!
Äter frukost och ska sedan ta en promenad till Ulriksdals slott.
19 augusti idag och av någon anledning minns jag att den 19 augusti 1994, då åkte jag och några kompisar på en festresa till Ayia Napa på Cypern. Vi var 19 år och väldigt laddade för detta. Fick dock avsmak för den typen resa redan efter en kväll haha. Blev en festkväll och sen tog vi det lugnt resten av den veckan 😄
/Christina
Fömiddagen var minst sagt utmanande. Passar ju vovvarna i helgen. De kom till mig igår och idag skulle jag åka buss med båda två till min kille 20 minuter bussresa bort. Ena vovven har åkt buss EN gång i sitt liv (sist jag passade henne) och gillar det inte. Andra vovven är grymt rutinerad buss-åkare men gammal och väldigt skröplig. Så jag fick ta lillan i famnen medan gubben gick på själv. Sen var det trångt så vi fick stå typ längst bak med en massa folk. Lillan i famnen flämtande och gammelgubben som inte har nån balans i bakdelen vid fötterna. Busschaffören körde som en gangster och folk har noll respekt för när man försöker hålla styr på en stressad unghund och en skröplig gam-gubbe.
När vi kom av bussen 20 minuter senare var vi alla 3 genomsvettiga. Nu är vi hos killen och har fyllt på med gotte-ben och vatten.
Godmorgon. Strålande sol och 22°.
Spännande match. Det kommer att gå bra 😊 Inga planer för dagen.
Önskar er alla en fin dag.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

Grattis Sverige 🇸🇪🥉
Kattutan men stolt Plåtis ägare
#14: Ja så roligt. De är väl värda segern.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Sitter ute i solen och försöker att inte gråta.
Dagen började inte bra.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Nu har vi varit på 80-årskalas hela dagen. Så trevligt. Det var min mans ingifta morbror som fyllde.
Så roligt att träffa alla. Vi var väl ett 50-tal gäster.
Så god mat och tårtorna var bakade av min mans kusinbarn som har varit med i "Hela Sverige bakar"😉
Nu ligger jag utslagen på soffan.
/Maria
#18: låter som en trevlig fest och särskilt goda och fina tårtor!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet