God morgon Söndan 13 Augusti
God morgon
Katthemmet nu på morgonen så jag ska straxt rusa till bussen.
15 grader och regn.
Sen ska jag förbi pappa en sväng när jag är inne i stan
Ha en bra söndag
Kattutan men stolt Plåtis ägare
#0:
Va duktig du är som går ut i detta regn rusk!!
Trevlig Söndag! 😊💕
HH 🙂
God morgon!
Idag ska vi till mina föräldrar och sedan ska jag leverera kanin till k-stad :) HJälper Flocken att lämna kanin, omplacering. Blir C4 med en sväng
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Hade sovit ca 1½ timma när jag vaknade med iskalla fötter och fruktansvärd värk i dem.
Är uppe nu med varma sockor på och försöker få bättre cirkulation i dem så jag kan fortsätta sova, är jättetrött!🥱
Mulet, runt 15 grader och det har regnat i stort hela natten.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Godmorgon. Här har vi 16 grader och mulet.
Sonen och hans lilla familj kommer på fika en stund idag.
/Maria
Godmorgon
Lite lagom trött och mör. Men efter att suttit på hästryggen några timmar igår får man det.
Underbart väder. Solen skiner och kommer bli varmt.
Nu soffan o njuta av en lugn morgon. Hästarna är ute o har fått frukost
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
God morgon 😊
Mulet, regdis och varmt. Får se vad det blir idag, men kanske en sväng till Nossebro 😊
/Désirée
God Morgon !
Ösregnar och 14 grader. Är lite trött efter kattsnack hela natten min äldsta hon kan hålla låda och ligger vid kudden varje natt och i natt har hon snackat minst en gång i timmen oavbrutet och väckte mig i omgångar så nu är matte lite småseg men det är så himla mysigt med nattliga kattsnack så jag klagar inte tvärtom 😻
Ha en fin Söndag.
God morgon. Haft Morris över natten och nu har vi tagit morgonrundan. Har fruktanvärt ont i vänstra höften idag av nån anledning så det blev bara ut och kissa utanför. Hoppas värktabletterna tar.
God morgon! Efter frukost ska jag iväg och hämta ut ett paket och köpa delar till min bil, så att vi kan fixa den inför ombesiktning.
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

Go' morgon!
Solen skiner fint mellan molnen efter nattens regn. Nu är det tjugo grader, ganska perfekt!
Trött som en gnu, då jag var uppe alldeles för länge igårkväll, men har man roligt så har man!
God morgon. Regn ute och trött inne. Men sov ändå helt okej så får hoppas att jag vaknar till lite mer. Osäker på vad jag vill göra idag, kanske spela eller kolla film? Hm…
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Godmorgon
Mulet och 18°. Rejält med regn ska komma i em. Tur jag bar Pelargonerna under tak.
Jag har inga planer för dagen. Just nu lyssnar jag på Trädgård med Pernilla och John i P4.
Jag önskar er alla en fin söndag.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

#1 Hade ju inte så mycket val katterna på katthemmet väntade ju på mig
Kattutan men stolt Plåtis ägare